Biker78
Ny medlem
CALLAHAN skrev:Några som ska åka till Kolmilan i Karlsborg på onsdag?
Jag tror att det blir en tur dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CALLAHAN skrev:Några som ska åka till Kolmilan i Karlsborg på onsdag?
heimdal skrev:jag kommer åka hoj idag...
misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
hmmm luktarhade inte Morgan vaxat hojen åt dej
![]()
eller kan det vara en rat![]()
HanneZ skrev:Har varit ute o kört 15 mil nu precis, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va kallt. Satt o huttrande sista 5.
Fireblaargh skrev:heimdal skrev:jag kommer åka hoj idag...
misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
hmmm luktarhade inte Morgan vaxat hojen åt dej
![]()
eller kan det vara en rat![]()
kylaren verkar inte läcka iaf.. va inte ens fuktit på den.. kan ju iofs tvätteritvål som ligger kvar.. va ju inte så lätt å skölja när de inte fanns tillgång till slang..
de skumma e att jag känner igen doften, kände den när jag hade moped.. en sur honda.
Det är ca 23 mil som vi ska åka hade jag tänkt.2fast4hjo skrev:Hur många mil har du räknat med att det rör sig om på ett ungefär.![]()
Tycker du jag ska jag dra mitt hellyhansenställ över skinstället då eller? kan ej få under ett sådant.heimdal skrev:ni som tycker det e kallt.. de finns ju långkalsonger forfan
Elgasen skrev:Tycker du jag ska jag dra mitt hellyhansenställ över skinstället då eller? kan ej få under ett sådant.
heimdal skrev:... då får väl typ.. banta elelr nått då.. eller fixa tag i ett billigt touringställ
![]()
![]()
hur får man inte under ett par långkallingar under ett skinnställ.. hur tjockt är det? 2mm?
du måste ha ett fruktansvärt tajt läder![]()
heimdal skrev:
heimdal skrev:beställde ny pilot power baksula kl 12.30 i måndags.. kl 14.45 fick jag den levererad till min dörr...
till www.reifenversand.com
så nu e de bara bränna gummi.. å fixa skjuts ner till närmsta däckkrängarenångång..
heimdal skrev:
X-up skrev:Mats & ni andra effekttörstande, här är sidan till steg 4 konverteringarna som ger +30bhk på bakhjulet!![]()
http://www.mp-racing.se/
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten