Samåkning Skövde

Hemma igen ,.. såg inte en enda mc i skövde .. ...
Var e alla?? :va
Aja.. ses väl på kullen ev. imorgon!! Ha det gött ....

hämtade denne idag

Bifogat

• emeleis 029.JPG
    emeleis 029.JPG
    51 KB · Visningar: 86
2fast4hjo skrev:
Kreuger ska köra Rookie 1000 nästa år...han kommer att bli farligt... :yoparty
Fram på eftermiddagen blev det lite fart i mellangruppen och det var stundtals tät "racing" mycket roligt att se från åskådarplats :banana
Bra kört jörgen.. :kiss

Visst körde Kreuger på 58 tider ?
Vadå bra, jag då som hade mer än 100 mindre och ändå hängde med. Det kallar jag bra :7peta
Fast det är klart, det är väl talang de rör sig om hmm :D

mats6666 skrev:
Bra kört idag Jörgen :tummenupp du hade några hårda duster med slappa :rofl

Tog ett par varv av omkörningar innan han fick släppa av och inse fakta, szr:en är snabb:banana

X-up skrev:
Lite foton från dagen....
Slappa ser grym ut i kvarnkurvan! Även Mats ser grym ut där han sitter & verkar vara väldigt nöjd över sitt jobb som flaggvakt! :hihi

Jag är både grym och ödmjuk!
Kul att ni fick med hälsningen med foten :rofl´
//D

Slappa skrev:
Vadå bra, jag då som hade mer än 100 mindre och ändå hängde med. Det kallar jag bra :7peta
Fast det är klart, det är väl talang de rör sig om hmm :D

Tog ett par varv av omkörningar innan han fick släppa av och inse fakta, szr:en är snabb:banana

Jag är både grym och ödmjuk!
Kul att ni fick med hälsningen med foten :rofl´
//D
synd att du inte är med imorgon o kör, fick ju inte prata med dig sist. jag kunde omöjligt lämna min post :hihi

Mr San skrev:
Hemma igen ,.. såg inte en enda mc i skövde .. ...
Var e alla?? :va
Aja.. ses väl på kullen ev. imorgon!! Ha det gött ....

jag va ute å snurrade i stan ett tag efter att jag varit på en liten tur,,, va väl runt... 7tiden..

så helt tomt vare inte.. men de va mest blysänken å touringhojar ute

mats6666 skrev:
synd att du inte är med imorgon o kör, fick ju inte prata med dig sist. jag kunde omöjligt lämna min post :hihi

Fick ingen plats, satt på reservlistan och kollade lite på forumet men men.

Ja jag ville ochså snacka med dig men jag glömde totalt bort de, sa hej då till de trevliga folket o sen drog jag när regnet kom:)
Another time, another time my friend :tummenupp

Slappa skrev:
Vadå bra, jag då som hade mer än 100 mindre och ändå hängde med. Det kallar jag bra //D

Visst körde du bra :tummenupp men jag jämför inte jörgen med andra ..jag jämför jörgen mot vad han har presterat tidigare på samma bana. Att gå från 1:20 till 1:07 tider på tre bankörningar är enligt mig helt kanon!!!

Klockade dig på 1:09 och jörgen på 1:07 tider och Petter (kreuger) på 58 sek för övrigt på sista passet.

Nu är det natti natti..det har varit en lång händelserik dag och i morgon är det dags för kullen igen..Hänger på så länge det inte regnar och är allt för kallt. :)

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Visst körde du bra :tummenupp men jag jämför inte jörgen med andra ..jag jämför jörgen mot vad han har presterat tidigare på samma bana. Att gå från 1:20 till 1:07 tider på tre bankörningar är enligt mig helt kanon!!!

Klockade dig på 1:09 och jörgen på 1:07 tider och Petter (kreuger) på 58 sek för övrigt på sista passet.

Nu är det natti natti..det har varit en lång händelserik dag och i morgon är det dags för kullen igen..Hänger på så länge det inte regnar och är allt för kallt. :)

Ta det inte så allvarligt, menade bara att det är rätt stor skillnad rent effektmässigt :tummenupp

Ska vi snacka tider så är det totalförbjudet på allmäna bandagar :)

2fast4hjo skrev:
Det går inte att sänka mer..i nödfall gröpa ur sadeln.

du verkade ju nå ner bra på dendär...

å nu ska ja lugna ner mig med uilieövningarna lite.. höll på att bli för mkt av de roliga förut :3freak

heimdal skrev:
du verkade ju nå ner bra på dendär...

å nu ska ja lugna ner mig med uilieövningarna lite.. höll på att bli för mkt av de roliga förut :3freak

det är alltid nära att gå över för alla nån gång ibörjan, jag hängde bakom min ena gången :3freak klarade mej som tur var.

pini:s hoj är en -99, vad han gett för den får han säga själv...
hepp, måste sova om man ska till kinnekulle imorgon, hoppas bara att man får en plats nu...

HumAnyt skrev:
det är alltid nära att gå över för alla nån gång ibörjan, jag hängde bakom min ena gången :3freak klarade mej som tur var.

pini:s hoj är en -99, vad han gett för den får han säga själv...
hepp, måste sova om man ska till kinnekulle imorgon, hoppas bara att man får en plats nu...

de jobbiga e ju att ja alltid glömmer att använda fotbromsen, tur att hojen motorbromsar bra iaf :)

snygg som fan va den iaf

inte föratt förstöra nöjet, men de ser ut som om de ska regna imorgon eftermiddag :/

enligt smhi that is...

heimdal skrev:
inte föratt förstöra nöjet, men de ser ut som om de ska regna imorgon eftermiddag :/

enligt smhi that is...

:blah Just nu ser det ut att bli en kanondag (men det har ju ändrat sig förr) så jag hänger på..(kommer att få en rejäl :fatta! av min läkare ... :gnissla)

Superfin bild av www.jsfoto.com :)

Bifogat

• 5aug9.jpg
    5aug9.jpg
    76.4 KB · Visningar: 72
Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka