2fast4Some
Atlantes
Hej allihopa
här kommer lite bilder från dagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2fast4Some skrev:Hej allihopahär kommer lite bilder från dagen
![]()
HanneZ skrev:Han Stefan svarade rätt snabbt på pm. Sätt in pengar annars o hoppas på de bästa, du får ju tillbaka dom om det är fullt. Man behöver inte boka in vilken grupp man ska köra i heller om ja fattat de rätt
/ Hannes
Är du i krokarna får du väl åka dit o hoppas på att nån fått soppatorsk på vägen.Slappa skrev:Jeffla otur, Stefan var utomlands men han sa att det inte fanns några platser kvar den 7:e![]()
Aja jag har ju bokat den 5:e så jag får väl nöja mig med de![]()
heimdal skrev:stellan.. vad kostade dedär vurpollopnet.. KAN INTE DU KÖPA EN SÅN!!!.. va ju übergrimt..![]()
2fast4hjo skrev:Har nu fått beviset om körtkorttillstånd från Länsstyrelsen samt godkännande Jörgen och Stellan som handledare...bara vänta på hojen då¨.
2fast4hjo skrev:Har nu fått beviset om körtkorttillstånd från Länsstyrelsen samt godkännande Jörgen och Stellan som handledare...bara vänta på hojen då¨.
Slappa skrev:Har både repat och bucklat till hojar, att börja på en splirrans båge är styvt![]()
Matsoo skrev:Jag har redan körkort....................![]()
![]()
![]()
![]()
(förlåt, kunde inte låta bli)
BonO skrev:Jag har också fått en massa papper om handledartillstånd idag, sa jag att det blir inriktning på grusvägsåka när vi ska ut och övningsköra![]()
![]()
2fast4hjo skrev:Jag är styv och du är slapp(a)
Hej o hååååå vad det går ...vägen svänger men det gör inte Slappa![]()
du får byta ut bakelit däcken mot nåt som biter i bättre, alt hänga ner hårdare med kroppenSlappa skrev:Japp "Slappa is a way of life"![]()
Haha jag svängde visst, kan väl inte råför att däcken inte räcker till för mina mega nedlägg![]()
MATSS skrev:du får byta ut bakelit däcken mot nåt som biter i bättre, alt hänga ner hårdare med kroppen![]()
jag menade att du får hänga hårdare med överkroppenSlappa skrev:Du dom är nya asså, Pirelli Dragon GTS alltså corsans lillebrorsa som är relativt mjuka. Hänger jag mer så finns det inte knäpuckar kvar snart![]()
How´s the foot ?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti