Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slappa skrev:X-up när åker ni imorrn ? Racen börjar vid 11 innan de kval![]()
Det finns många teorier kring detta, lita inte allt för mycket på en text på nätet.toodee skrev:http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
OBS! Jag har varken testat denna metod eller att köra in "enligt manualen" då jag aldrigt ägt en ny hoj. Tänkvärd läsning dock...
X-up skrev:Idag har Presidenten, ordföranden & kassören i Team Blargh Racing vart ute på en av årets roligaste turer.![]()
![]()
![]()
Mer bilder kommer.....
Nu har TBR årsmöte med :corn & film!![]()
Slappa skrev:Små flickor ska sova nu hmmm![]()
2fast4hjo skrev:hade ni möte utan sekreteraren och hm...jörgen hm.
.vi får väl hitta på ngn lämplig titel till honom
![]()
Vi "slappade" hela dagen idag..Vi badade i Vänern, det var 23!!!!!! grader. Tänkte dra till samma ställe i morgon om det är någon som vill hänga på
, på kvällen blir det busåkning.
Det vore roligt om så många som möjligt kunde komma!!!!!
Nu är framdäcket bytt. Slip on:et är dock fortfarande någonstanns utomlands.![]()
Mats, kommer och kollar när du kör på kinnekulle på måndag!. Skulle du även köra på Gotland![]()
2fast4hjo skrev:Hur kunde du veta att jörgen precissamma sak nyss
Känner mig nedröstad här
![]()
antigen TT festivalen eller någon av de tisdags körningar som finnsSlappa skrev:De vill du inte veta, ehh jag vet inte
Har förresten filmerna du ville ha, bara o säga till när du har tid![]()
Matss är det TT Festivalen du ska åka på ?![]()
MATSS skrev:antigen TT festivalen eller någon av de tisdags körningar som finns
edit eller båda
kul att du är vaken Morgan!! i vilket fall som helst blir det en trevlig sem..X-up skrev:Spelar ingen roll vilken, bara vi kör hårt!![]()
MATSS skrev:kul att du är vaken Morgan!! i vilket fall som helst blir det en trevlig sem..
X-up skrev:Japp, men nu blir det sängen! Tack för en kanon-dag Mäts!![]()
Semestern kommer bli grym!
2fast4hjo skrev:Alltså jag har inget emot hundar men just nu har jag lust attden som håller mig vaken med att skälla i ungefär en kvart för att sedan vara tyst en 15 minför att sedan börja igen
tack själv MorganX-up skrev:Japp, men nu blir det sängen! Tack för en kanon-dag Mäts!![]()
Semestern kommer bli grym!
2fast4hjo skrev:Japp i morgon ska vi(stellan slänger väl ut en tid här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1477949#post1477949, vi ska träna på bakhjulsåkning, kanske filma lite och åker väl någonstanns när pojkarna har busat färdigt, vilket de aldrig gör
![]()
LiQUiD skrev:Hakar gärna på ... fast hoppas ni inte åker iväg för tidigt ... blir det frammåt eftermiddag/kväll kanske ?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |