Samåkning Skövde

Ok Jörgen ses vid Mc-kompaniet vid 16.00 om jag fått mitt bakdäck. Måste ju ha fräscha grejor till den 11 juli :D

2fast4Some skrev:
Jag ställer gärna upp :krama

Liz Gsx-R skrev:
och vad säger lena om det...

:whip typ...

äsch ingen fara... Kom på att det heter Sagoslottet och inte kärlekstunneln :tummenupp

Däremot ska jörgen bror Peter med. Han kan ju inte åka "farliga" saker då han är lårbensamputerad så han åker säkert sagoslottet, farfars bilar och kaffekopparna med dig. :hihi

heimdal skrev:
JAG VILL VARA INTEPÅJOBBET Å KUNNA SOOOVVVVAAAAAA!!!!!!!

Bahhh.....Vågar du påstå at det du gör på Volvo kallas arbete... :hihi
Fan det du håller på med kallas ju "Deltagande i sociala klubben". Och sedan att det förkommer inslag i denna träff med pillande på någon skruv här inte hit. :tungan :gnissla
Du ska passa din tunga!! Jag kan säkert få Sumpen ( :kocko och han som bestämmer hur fort Heimis ska arbeta) att höja tempot ytterligare! :tummenupp

Och Lena...var försiktig med det du säger och lägger ut. Det kan ju ge baktändning. :D

Blev det någon film igår eller???? För er som snackade om det.

Hej igen

Jo du har rätt Slappis ( eller ska vi kalla dig slaker ) Det finns vissa likheter trots allt. :D :D :D :D

Bifogat

• Lena har fått Pippi.jpg
    Lena har fått Pippi.jpg
    38 KB · Visningar: 48
Last edited:
Dreas skrev:
Hej igen

Jo du har rätt Slappis ( eller ska vi kalla dig slaker ) Det finns vissa likheter trots allt. :D :D :D :D

:rofl

Är lika snäll som Pippi så det så.. :blah .o har skattkistan full av pengar:rolleyes: , farsan är kung i söderhavet och mamma är en ängel som sitter i himmelen.

Liksom Pippi gillar jag också att leka kull med poliserna.
O lilla gubben har jag ju också :D

Lilla gubben: vad sägs om att käka pannkakor idag :va du får laga för jag slänger bara upp äggen i taket och sedan blir det äggröra av alltihop men det klart jag har alltid hört att ägg ska vara bra för håret :brinnerup

Mr San skrev:
Vad händer 11 juli??

Bankörning på Kinnekulle, även Stellan ska dit. Mats kör den 4:e juli.

Heimis... :7peta du har inte funderat på att ringa till Sömnlaboratoriet på Sahlgrenska...de kanske behöver försökskaniner, betalt för att sova :lol

Last edited:
2fast4hjo skrev:
:whip typ...

äsch ingen fara... Kom på att det heter Sagoslottet och inte kärlekstunneln :tummenupp

Däremot ska jörgen bror Peter med. Han kan ju inte åka "farliga" saker då han är lårbensamputerad så han åker säkert sagoslottet, farfars bilar och kaffekopparna med dig. :hihi

men jag tror jag hoppar det i alla fall...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla