Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
Det behövdes verkligen för att tina upp våra frusna själar till liv igen. :) Hur blev det med åskan i skövde då. :va ..såg himla mörkt ut på himmeln när vi åkte..såg några blixtrar.

jag satt å glodde på lite anime.. då bidde de svagt ljus sen dog datorn :mad:
så de va nog åskan :) hörde inget dock

jag vet att ni kör ifrån mig. med eller utan barlast (hoppas du tar illa upp hehehe).. när motståndaren har 2 vxl kvar när ja ligge rå maxar så e de ingen ide att bråka duvet :tungan :7peta

vi fick bra väder när vi fikat i varnhem å körde mot falköping föratt "dumpa" jkpg maffian med don norrlännig :tummenupp i spetsen.. bidde riktigt "varmt" ett tag. sen vare fint hela vägen hem.. torrt på backen tillomed.. missade å köra in i en 740mupp med kepsen mitt på pärat med ca en meter .. han körde lika fort som vi på en smal vägjävel precis innan stenstorp.. :kocko :rolleyes:

Nu i efterhand när jag vet att det regnade på er så känns det som att ligga hemma med halsont och värsta febern inte är så illa ändå... :) Jag är lätt med på nästa uppslutning! (Om jag är frisk då) / Tobbe

Nu har även jag torkat upp från igår. Lägger upp kartan från gårdagens samåkning.

Mvh Stellan.

(16.4 mil)

Bifogat

• Kinnekulle runt 28 maj -05.jpg
    Kinnekulle runt 28 maj -05.jpg
    116.1 KB · Visningar: 95
Last edited:
MATSS skrev:
Jaha nu bjudde blargh-up på kaffe okså!!!!

Du behöver inte vara ledsen :( du kan få kaffe nästa gång :) Vi kanske till och med slänger med en bulle vem vet ?
Det är bara att ta med sardineburken och komma.

LiCrO skrev:
Trevlig tur hem :) fördjävligt bara att du kan gasa om mig så enkelt.
ja fan det var riktigt gött å få sträcka ut lite på vägen hem... hehe orkade inte dra fullt... för kallt för att ens orka krypa ner bakom kåpan..

men jag tyckte du hängde på bra..... :yoparty

jag kör som en j*vla kärring i regn.. kraschade i spöregn förra året.. så det sitter i bakhuvet!!

:näsblod

heimdal skrev:
akta så inte jörgen byter hoj igen :rofl

Hm...ska kanske köpa en glidarhoj i alla fall så man når ner på nått (IRONI NU!!!!!!!!!!!):gnissla

Det är färdigtbytt på ett bra tag nu :yoparty

LiCro har bett mig att skriva ihop lite historik som vi ska ha på hemsidan... :Bugar tar tacksamt emot alla förslag via pm.

Räknade till 22 hojar :yoparty Imponerande att så många trotsade regnet :tummenupp

Lina, ang katten och som vi såg jagade skatan igår, de var nog inte lika goda vänner som de här

http://www.compfused.com/directlink/783/

O jörgen.bara för att bakdäcket är dåligt så får du INTE göra detta hemma...om du inte hade tänkt att städa efter dig :D http://www.compfused.com/directlink/542/

Bifogat

• samåkning 28.JPG
    samåkning 28.JPG
    86.6 KB · Visningar: 115
  • samåkning 28 maj2.JPG
    samåkning 28 maj2.JPG
    105.6 KB · Visningar: 103
  • samåkning 28 maj 1.JPG
    samåkning 28 maj 1.JPG
    109.3 KB · Visningar: 103
Last edited:
jag har bestämt att slut att vara här...
har ingte här att göra längre...
kommer kanske tillbaka någon gång i framtiden...

ha det bra...
Liz

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma