Samåkning Skövde _-_ samåkningar

Vaektra skrev:
Tjena hopp. Det skulle vara fint väder på lördag, tror jag :rolleyes: och tänkte åka en sväng. Behöver en vägvisare, nån som ska med.

Typ 13.00 Statoil? Åker fikar åker fikar åker fikar åker ............ för upptining av div kroppsdelar som lätt fryser :D

vad har du för kroppsdelar som lätt blir förfrusna.. är de nått du inte berättat för oss :hihi

Det blir ingen åkning för mig, jävla skithoj. Måste vänta på delar som kommer nästa vecka. :mad:

Blir det nån samåkning i morgon?

Ska hälsa på en polare i Skövde i morgon. Och då kan väl passa på och köra med berömda skövdegänget när ja ändå ska dit. Om nu en trög finne får följa med. :tummenupp

Var på vårdcentralen förut och det konstaterades att jag fått öroninflamation = pencelin i 10 dar. Men det kan ju inte bli värre (tror jag) så är det bra väder imorron kanske jag åker en kortare sväng.

//Stellan

ItePiru skrev:
Blir det nån samåkning i morgon?

Ska hälsa på en polare i Skövde i morgon. Och då kan väl passa på och köra med berömda skövdegänget när ja ändå ska dit. Om nu en trög finne får följa med. :tummenupp

:yoparty nu får vi nog börja med "inträdesprov" :D

Mikemission ska möta upp oss hemma i Lyrestad om det är ngn som har vägarna förbi "häruppe" idag.

0705138277.

Så tack för idag, Pathfinder och Elgasen, det var jätteskönt väder och kulig tur :yoparty Blir det nån åkning imorgon får ni smsa eller ringa mig. Har ingen dator hemma.

Hej hej

Det är nog inte omöjligt det bilr åka av imorgon också om vädret håller i sig. Åker nog ut runt 11 tiden.

//Stellan

Statoil ryd Torsdag 13/10 kl 10.00.

Åka en sväng. (Är det inga uppskrivna åker jag inte dit)

1.Patfinder 0709-48 58 13
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...