Samåkning Sandviken

Jo tack för en skön tur och kul att träffa nya ansikten.... Skön stämning också, speciellt när "vissa" skall berätta en historia, en one-liner och förstör handling och slutklämmen direkt!!:D

Tyvärr bommade jag tiden, hade tydligen lovat vara hemma 16,15 för skjuts till bio.:huvet Därav mitt hastiga avsked......

Ser framemot nästa tillfälle...

//Christer

Grymt kul åkning igår:yoparty. Nästa gång ska jag filma lite,så man har lite att titta på i vinter.Jag kommer nog va ute och åka lite i veckan, så är det någon som vill se sig själv på film så är det bara att hänga på./Jimmy:banana

Grymt kul åkning igår:yoparty. Nästa gång ska jag filma lite,så man har lite att titta på i vinter.Jag kommer nog va ute och åka lite i veckan, så är det någon som vill se sig själv på film så är det bara att hänga på./Jimmy:banana

Föresten, du skriver väl i den här tråden när du ska ut?

Ikväll blir det åkning på rörberg,hoppas man hinner få på kameran så man kan filma.Lite "silvertejp" brukar lösa det mesta.:tummenupp

Hänger gärna på om jag har tid när du ska ut. får väl tampas med uttis om platsen som bromskloss :tungan

Hade riktigt kul ikväll. Första gången jag körde på bana :D
Nu väntar man bara på filmerna och bilderna :P

Håller på att mecka lite med hojen efter gårdagen.. Men en vända till Sandviken kan man väl alltid ta :) Vart där brukar ni mötas upp då?

Åhh ... Jag har ju annat jag borde göra ... Jimmy, när, var och åt vilket håll är det som gäller?

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...