Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om bara Calle kan fixa ett soppapump relä till mej nån gång så e jag på rn bombarunda"""
![]()
Vill tacka kalle på www.racesetup.se för hjälp med däckbyte idagsamt den ruggigt snabba turen helsingborg tur o retur
bild innan däckbyte kommer
ja. helsingborg-värnamo under 40 min är inte dåligt för en man som är 40 plus![]()
Är det körning idag grabbar.??
Jag och Erik är sugna vid 4 tiden.
Vill tacka kalle på www.racesetup.se för hjälp med däckbyte idagsamt den ruggigt snabba turen helsingborg tur o retur
Det ryktas om körning tisdag kl 5??
Samling "Stures"
*Svanberg
Onsdag r väl bättre, mcfiket e ju öppet 18-20 utanför dörarp!
1.Gixxxxxxxer
Låter bra! Tar det nog lite lugnt imorgon bara, farsan gick av vägen idag utanför Forsheda, punktera en lunga och frakurerade en ryggkota! Verkar ha haft tur trots detta, troligtvis inga bestående men, men antagligen operation, bågen skrot!Onsdag r väl bättre, mcfiket e ju öppet 18-20 utanför dörarp!
1.Gixxxxxxxer
2.TL1000s
3.
4.
5.
Stures kl 17:15 ca mvh Thomas
Tackar ännu go runda vi tog Gixxxxxxxer o jag.... blev bolmsö rundan o slutade vid mc fiket utanför dörarp.... Där det blev en hamburgare i solen på tarassen ut över vattnet ... Det har varit dåligt uppslutning på de sista runderna tycker jag få se till helgen om jag hinner... semestern börjar ju nu på måndag ....
Jag har funderar om någon framåt är sugen åka runt vätten o fika på något ställe runt om... Någon som vet några bra vägar runt...
mvh Thomas
Någon som är sugen på att köra på måndag?
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats
Ända sedan INDIAN MOTORCYCL... |