Samåkning i Värnamo i sommar???

Lugna er! Det var tusan va alla ska ut o köra tidigt!! Vänta på mig! :näsblod
Ni får gasa ner er till Växjö någon dag sedan!!!

Vi verkar bli rätt många, så våfflor kommer det nog inte bli.. men räkna med något annat. Framförallt så lär det bli några mil härliga småvägar :tummenupp

//KaliZ

Va? :va Du kan ju inte kalla de' för "Våffelträffen" om de' inte blir några våfflor?! :fatta!

Nä, vi får helt enkelt mobilisera ett helt gäng våffeljärn och grädda som tusan..! :nicka Jag kan mkt väl tänka mig att hjälpa till! :tummenupp

Lugna er! Det var tusan va alla ska ut o köra tidigt!! Vänta på mig! :näsblod
Ni får gasa ner er till Växjö någon dag sedan!!!

Premiärturen för i år avklarad! :tungan

Visserligen bara från servicen och hem till föräldrarna (ca 2 mil), men ändå!? :) Kändes riktigt gött!!! :D

//Flying Finn

Där ja, han med BMW: n är den väääschhta på tråden **stående ovationer**

Men nu blir det lugnt fram till påsk.
Körde 22 mil till mina föräldrar på Orust i torsdags kväll och när jag skulle åka hem på söndagen så spöregnade det, så då valde jag att ta tåget tillbaka.
Men till påsk ska jag till dom igen.. har redan bokat tågbiljett. sen tar man hojen tillbaka efter påskhelgen..

Adhd

fan vilket snakk om att man inte ska få körkort när man har adhd men va fan:va då borde jag inte haft det:gnissla har ju fullt hus i kortet:Dva fan damp har man ju varje dag:huvet

Last edited:
Där ja, han med BMW: n är den väääschhta på tråden **stående ovationer**

Nu på fredag kväll hemma hos mig??? ;)

äsch vad hjälper det om man har gixxer när man endå får bromsa sig in i kurvorna bakom dig :va

SUPERMOTO:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Hur många här har fått en ny tank till sin motorcykel på garantin det senaste året ??? (räck upp en hand) !!!

Bäjan kanske?! :D

Nu är det väl bara en två veckor kvar av Mars månad. Så låt säga om 6 veckor är min garanterat påställd!!!!! Då blir det +25C hela dagarna... :tuttar

//KaliZ

ja då har man drat en ca 20 mil i da varit ute ca 4timmar fan va gött:tummenupp blev en tur till hillerstorp samt lite småvägar vände en runda i bor:D var är alla andra hojar då:va

Hej
Om du hade sagt till innan du drog iväg istället för efter så hade jag hängt med:tummenupp

Jag är på o åka lite kring värnamo, säg bara till, drog första rundan i mjukis brallor och luvtröjja på "tånnörakan" helvete vad kallt det var.. .;)

låter nice som fan, kanske man kan lära sig ett och annat;) 2:säsongen för min del nu;) varför inte dra till "skrevet och sota ner några volvobilar?" ;)

ja då har man drat en ca 20 mil i da varit ute ca 4timmar fan va gött:tummenupp blev en tur till hillerstorp samt lite småvägar vände en runda i bor:D var är alla andra hojar då:va

Rätta mig om jag har fel... men 20 mil på 4h... ger dig en medelhastighet på 50km/h. :näsblod :D

Var det möjligtvis Flying Finn som stod å glassa vid OKQ8 grillen i Skillingaryd tidigare igår? :D En SP1 med tonat kåpglas och en svart R1 av nyare årsmodell :), Fint att det börjar komma ut lite hojar på vägarna!! Själv var jag på väg ut å fiska, annars hade jag dragit igång 660in å uuuuiiilat ikapp er!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman