Samåkning i Värnamo i sommar???

japp hör av er så hakar jag på:) :tummenupp

Tjena tog en rövare och åkte till Stures med förhoppning att det skulle bli åka av, men tji fick jag:confused: Var där emellan 16:40-17:20 kanske var jag där i senaste laget. Men va fan det var ju fint väder och det blev ju en tur i alla fall.
Vi hörs Jimmy

Vurpa

Förbaskade grus!!:mad:
Kom i en kurva utanför Tofteryd och helt plötsligt låg där en hög grus, flög över styret och landade i en buske. Ont u höften, nacken och axeln. Hojjen klarade sig med trasigt bromshandtag och några repor.
Suck va jag är öm.......:huvet

:D jap det gör det..! å jag säger bara å fyyyy fannn.... största :arsele

Jag som kört runt som värsta spökåkarn i Värnamo och impat på brudarna på Figy och John Bauer med värsta lakritslängder som resultat. :rolleyes:

Då ere bäst att akta sig.

gjorde en kall å blöt runda idag.. å ställde av den nu, men fy satan vad halt det är på vägarna nu när det regnar och är +7grader... nästan så man får MotoGP kännsla...

CBR 954 - ca 400 mil tror jag?! :va
+ VFR 750 - ca 500 mil.

//KaliZ

ställde av hojen i dag körde genom stan i kväll kallt:gnissla men det värsta var att de var halt som fan:eek: lovar det gick inte fort knappt styrfart på vissa ställen:skrämd hur fan ska man klara hela vintern utan o få köra:6surkart :huvet hoppas vi kan hålla liv i tråden i vinter:tummenupp ha de gött alla o var rädda om er så hörs vi:tuttar vill tacka alla jag kört med i sommar:Bugar hoppas på en fantastisk nästa sommar med mycket åka:hoppa

Last edited:
ställde av hojen i dag körde genom stan i kväll kallt:gnissla men det värsta var att de var halt som fan:eek: lovar det gick inte fort knappt styrfart på vissa ställen:skrämd hur fan ska man klara hela vintern utan o få köra:6surkart hoppas vi kan hålla liv i tråden i vinter:tummenupp ha de gött alla o var rädda om er så hörs vi:tuttar

twix: Bäjan undrar om du fick blåballe?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...