Samåkning i Värnamo i sommar???

jonny_jp skrev:
2379327 jag hakar på om vädret är med oss...
förslag: 17.30 på Stures i så fall
jag kommer kanske också ... o kanske en annan om man hinner med

:tuttar kommer hit på besök imorgon. Ifall vädret tillåter så gör jag ett försök att övertala henne. :whip

Jag är i Ör.. efter kl 18! Vore kul om ni blev ett gäng. Kan meddela att det regnade här runt kl 15..men nu är det kalasväder och vägarna torra!!! :yoparty
Kör lugnt!
//KaliZ

KaliZ skrev:
2381454 Jag är i Ör.. efter kl 18! Vore kul om ni blev ett gäng. Kan meddela att det regnade här runt kl 15..men nu är det kalasväder och vägarna torra!!! :yoparty
Kör lugnt!
//KaliZ
Jag hittar inte så hoppas det kommer någon annan inte så kul o åka själva heller vi e iaf 2st som kommer till sten stures en plastraketj o en riktig hoj (motard)

Kör ifrån värnamo mot rydaholm på valfritt sätt. Fortsätt rakt igenom rydaholm så ni kommer till moheda. Inne i moheda ta höger efter affärn så ni kör under en viadukt (lite goa böjar där :yoparty ). Bara o bränna på rakt fram en stund tills ni kommer ut på väg 30. Sväng vänster och när ni passerat kyrkan så är det en mack på vänstersida.. där är det!

Har säkert missat något.. har ni tålamod så ta rygg på några "fiskebåtar", men ni lär inte hinna fram innan det skymmer isf. :rolleyes:

//KaliZ

Ör 2006-08-16!

Tjo!

Var det någon mera än jag som tyckte hojen dick j-vlsk bra på vägen hem..med lite glass i magen?! Gör ont i hjärtat att ens överväga att byta viffern... :yoparty

Spammar upp lite bilder här ifrån dagen, mobilkameran är ju sådär.. men det duger. Ett tack till donnan som, efter lite tjat, till slut gick efter skedar åt oss...så vi kunde få i oss födan utan att grisa allt för jefligt! :tuttar :D

//KaliZ

Bifogat

• Ör1 20060816.jpg
    Ör1 20060816.jpg
    72.8 KB · Visningar: 62
  • Ör2 20060816.jpg
    Ör2 20060816.jpg
    73 KB · Visningar: 80
  • Ör3 20060816.jpg
    Ör3 20060816.jpg
    80.1 KB · Visningar: 83
  • Ör4 20060816.jpg
    Ör4 20060816.jpg
    101.6 KB · Visningar: 100
det blev några st iaf...var roligt o åka i grupp igen för ovanlighetens skull. dock så sprack min hasplåt pga den manliga motorgången ^_^ så tappade den o var tvungen få med den hem därför jag fastnade lite

Körning imån ev. om vädret tillåter blir väl nångång efter 14:00, för bazooka måste jobba av sina nya däck :tungan ..ev. kan vi väl senare lägga tiden mötesplats sten stures.......

Becker skrev:
2388102 Körning imån ev. om vädret tillåter blir väl nångång efter 14:00, för bazooka måste jobba av sina nya däck :tungan ..ev. kan vi väl senare lägga tiden mötesplats sten stures.......
kan vi ta körningen först kl 15:00 måste hinna äta lite och plocka upp min airbag :tuttar stures låter bra..!
men X-hakern träffar jag ju imån, så vi kan la komma överens.. :argpådato

Bazooka skrev:
2388455 kan vi ta körningen först kl 15:00 måste hinna äta lite och plocka upp min airbag :tuttar stures låter bra..!
men X-hakern träffar jag ju imån, så vi kan la komma överens.. :argpådato

Synd att jag missade körningen. Såg stiligt ut när jag mötte er på 27:an. :tummenupp Gjorde min plikt och körde en p.r.o-resa runt bolmsö. Å Becker... efter vad jag har hört så var kolven i topp många gånger när du drog åt ditt håll efter hygge-krysset. :yoparty

//KaliZ

Vi får väl hålla tummarna för att vi kan genomföra en Öhrrunda den här veckan med:)

Förslag om vädret tillåter, 17.30, Stures...

Dags att prova nått nytt nu efter alla marängswichar:D

jonny_jp skrev:
2397457 Vi får väl hålla tummarna för att vi kan genomföra en Öhrrunda den här veckan med:)

Förslag om vädret tillåter, 17.30, Stures...

Dags att prova nått nytt nu efter alla marängswichar:D
är vädret kalas kan jag tänka mig att hänga med, emn först kl 18:15 jobbar som vanligt..

Bäjan skrev:
armbågen pajj och ryggen förskjuten annars är det lugnt

hur är det med dig? har inte sätt dig på ett litet tag nu...!!

hur går det med hojen, vad händer med den? :confused:

Last edited:
kanske att jag kan haka på beror lite på vädret och ekonomin isåfall skickar jag ett mess till jonny innan 17:30

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti