Bazooka skrev:2095173hörru rumpan..![]()
såhär ska det vara enligt KaliZ och jag håller med..!
Score skrev:...Ingen som har en bra digitalkamera?![]()
Jodå.. har en bra digitalkamera som ständigt åker med. Har dock inget hojmontage till den
/KaliZ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bazooka skrev:2095173hörru rumpan..![]()
såhär ska det vara enligt KaliZ och jag håller med..!
Score skrev:...Ingen som har en bra digitalkamera?![]()

vad är det du har gjort med denViffer skrev:2095591Ska oxå till banan, men det blir utan hojden hänger i garaget nu...
hrmf... ja, meningen var att jag skulle byta packboxarna innan helgen, men det kom upp en massa innan det. Dum som jag va så missade jag att beställa boxarna så nu sitter jag å väntar på domsanken skrev:2095682vad är det du har gjort med den![]()
Den har ju stått länge nu...
*Micke* skrev:20960351. Rumpel
2. silvr
3. Bazooka
4. KaliZ
5. Score
6. Sanken
7. Laggie
8. Micke
Så klart jag ska dit! Tror jag kan hänga med lite innan me, har min brorsa till påhäng som jag i ett svagt ögonblick lovat få hänga me på hojenMen de ska väl gå att gasa ändå...
Hänger bara på lek om ni inte retar mig för mina bakhjuls skillsLaggie skrev:20958661. Rumpel
2. silvr
3. Bazooka
4. KaliZ
5. Score
6. Sanken
7. Laggie
Fint väder så kan väll även jag plåga mig i 3,5 mil till Värnamo och sen lika långt till. Kanske skulle dreva upp hojen lite först, inga kul att ligga på så höga varv om man ska långt. Min går ju bara 150 en bra dag och medvind.
Jag kanske t.o.m tankar denna gång![]()
Men visst hänger ni på lite lek på en P-plats eller så innan/under/efter racet??

jag och min bror lekte idag!!! det är ju du som aldrig är uteBazooka skrev:2098289så jävla mycket aktivitet här i tråden men inte så mycket på stan.. jag ser ju aldrig några (nästan) när ska ni andra ut och busa?

Bazooka skrev:2098289så jävla mycket aktivitet här i tråden men inte så mycket på stan.. jag ser ju aldrig några (nästan) när ska ni andra ut och busa?
har du pimpat den över vintern med ny plast eller?MHK skrev:2099849Dags o öppna ögonen !
Jag är på G
Bazooka skrev:2099974har du pimpat den över vintern med ny plast eller?
jag e i Växjö nu.. men ikväll om vädret tillåter så jävlar...
Jag e på G me.. nytt bakhjul och rätt inställt för första gången..!!!

Bazooka skrev:2098289så jävla mycket aktivitet här i tråden men inte så mycket på stan.. jag ser ju aldrig några (nästan) när ska ni andra ut och busa?
det tror jag säkert.. men aldrig på en lång raka.. hihi vilket bra försvar jag har..MHK skrev:2100176Nån svart plast har de inte blitt.
Men kör nog ifrån dig ändå![]()
![]()

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |