Samåkning i Värnamo i sommar???

porec skrev:
välkommen..! men har din hoj öron? :hihi
Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har :banana
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat :tummenupp

silvr skrev:
Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har :banana
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat :tummenupp
motard... kan marcus svara på.. det blir väl stan upp å ner.. hehe.. men det finns även lite roliga vägar runt om Vmo.. fresten så köpte jag en såndär karta över alla roliga vägar i krokarna.. men har fan inte kollat upp än... inga problem.. kom du bara.. så hittar vi vägar..! ta med dig solen när du kommer :tungan

silvr skrev:

Getaryggen, vägen till Ohs efter golfbanan m.m.

De finns mängder!

:banana

MHK skrev:
1890268 Getaryggen, vägen till Ohs efter golfbanan m.m.

De finns mängder!

:banana
Vilka ska till anderstorp o stå i publiken? :)
Någon som ska sladda dit med bågen? :yoparty
Sammåkning kanske =)

Christian.P skrev:
2065597 vilket datum är det? kommer nog att köra hoj dit
träning inför 27-28 och SM 29-30... och så har du allmänhetens åkning dan efter 1 maj... hela dagen.. tror att jag ska vara med.. nån mer kanske?

tja!

ska upp till min tjej i påsk och vara där hela veckan från måndag - söndag. Någon som vill träffas då och köra lite? Vi är 2 stycken med 2 tjejer där bak.

Edvardsson skrev:
2069151 tja!

ska upp till min tjej i påsk och vara där hela veckan från måndag - söndag. Någon som vill träffas då och köra lite? Vi är 2 stycken med 2 tjejer där bak.
tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. haha
fint väger = jag är på..!

Bazooka skrev:
2069742 tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. haha
fint väger = jag är på..!

heheh.. klart man måpste ha tjejer där bak :tuttar

det är fint väder hela veckan! lovar

Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk! :banana

En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!

Någon som vet :Bugar

BajkMajk skrev:
2071292 Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk! :banana

En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!

Någon som vet :Bugar

Du hittar firmans nummer här

BajkMajk skrev:
2071327 Ok, tack! :tummenupp

Säljer de bra oljor till vettigt pris eller finns det något annat ställe i trakten som ni kan rekommendera?
jag klöpte silcolen eller vad den heter..! funkar fint.. kommer inte ihåg priset, men det går att leva med..!!

Jag hakar gärna på ut o kör om vägarna funkar för motard så :tungan

Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron :hihi

Bifogat

• liten strlk.jpg
    liten strlk.jpg
    138.8 KB · Visningar: 126
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT