välkommen..! men har din hoj öron?silvr skrev:I sommar hänger jag gärna på o åka lite kör motard

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
välkommen..! men har din hoj öron?silvr skrev:I sommar hänger jag gärna på o åka lite kör motard
Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag harporec skrev:välkommen..! men har din hoj öron?![]()
motard... kan marcus svara på.. det blir väl stan upp å ner.. hehe.. men det finns även lite roliga vägar runt om Vmo.. fresten så köpte jag en såndär karta över alla roliga vägar i krokarna.. men har fan inte kollat upp än... inga problem.. kom du bara.. så hittar vi vägar..! ta med dig solen när du kommersilvr skrev:Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har![]()
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat![]()
silvr skrev:Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har![]()
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat![]()
Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?MHK skrev:1890268Getaryggen, vägen till Ohs efter golfbanan m.m.
De finns mängder!
![]()
japp japp..!!!silvr skrev:2058859Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?
Någon som ska sladda dit med bågen?![]()
Sammåkning kanske =)
silvr skrev:2058859Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?
Någon som ska sladda dit med bågen?![]()
Sammåkning kanske =)
träning inför 27-28 och SM 29-30... och så har du allmänhetens åkning dan efter 1 maj... hela dagen.. tror att jag ska vara med.. nån mer kanske?Christian.P skrev:2065597vilket datum är det? kommer nog att köra hoj dit
tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. hahaEdvardsson skrev:2069151tja!
ska upp till min tjej i påsk och vara där hela veckan från måndag - söndag. Någon som vill träffas då och köra lite? Vi är 2 stycken med 2 tjejer där bak.
Bazooka skrev:2069742tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. haha
fint väger = jag är på..!
BajkMajk skrev:2071292Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk!![]()
En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!
Någon som vet![]()
jag klöpte silcolen eller vad den heter..! funkar fint.. kommer inte ihåg priset, men det går att leva med..!!BajkMajk skrev:2071327Ok, tack!![]()
Säljer de bra oljor till vettigt pris eller finns det något annat ställe i trakten som ni kan rekommendera?
var ute nu ikväll, funkar fin fint... så hojta till när du vill...!!!!silvr skrev:2074112Jag hakar gärna på ut o kör om vägarna funkar för motard så![]()
Det är ju bara för att jag åker framför!!!pReStIgE -04 skrev:2074978Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |