Samåkning i Värnamo i sommar???

Shit, vad dålig fart det är i tråden... har ni inte börjat köra ännu??? :va
Seså..:mattias upp med lite bilder eller vad som!!!

//KaliZ

Folk kanske blev inspirerade av dig, och väntar tills 1:a maj :) inte en så tokig idé ändå!
Personligen tycker jag det är lite för kallt ännu.. +15 grader är minimi-gränsen.. får bli hö-hoj ett tag till..
Själv har jag varit i Tokholm och bl.a. rekat Bulten med bil, ojojoj.. vilken väg, härliga kurvor som byter av varann i princip oavbrutet i minst 2 mil. Det får nog bli en mc-tripp dit i sommar :banana

Såg två hojar vid Stures idag vid 17.30 tror den ena var Kapten Eriksson?

Man får inte köra från Stures utan att säga till här först :tungan det är fusk ;)

Last edited:
Ny

Hejsan alla, precis köpt min första hoj, en fz6-n, har uppkörning i slutet av maj! Ser verkligen fram emot en sommar på mc'n! Hänger gärna på om turer anordnas!

Såg två hojar vid Stures idag vid 17.30 tror den ena var Kapten Eriksson?

Man får inte köra från Stures utan att säga till här först :tungan det är fusk ;)

kan stämma kan stämma. vill ju inte ha med för många galna fortkörare första rundan man kör hojen vettu. den andra var jonny the man!

kan stämma kan stämma. vill ju inte ha med för många galna fortkörare första rundan man kör hojen vettu. den andra var jonny the man!

Jag o Danne va oxå ute o åkte idag o gled förbi stures vid den tiden, surt att vi inte stötte på varann!:rolleyes:

Edit: såg att det va ju för fan igår....:huvet haha, va lite för snabb me mitt inlägg....:tungan

ska ta körkort snart (slutet av maj) så jag är också sugen att hänga på i sommar när man har möjlighet :)

Med nyservad hoj och nytt bakdäck så längtar jag efter lite varmare väder.
Planeringen är i full gång inför Rydaholm Bikemeet.
RBM2010banner.jpg

Ahhh!!! Nu har till och med jag rullat något varv runt kvarteret... bara några dagar kvar till 1:a maj. Vi får väl se när det slutar snöa... :rolleyes:

Ahh! Så då var äntligen hojen luftad för första gången.
Förkyld och med feber.. men iaf 12mil blev det!! :yoparty

Grattis på namnsdagen Reidar :)

Den 19 maj k 13.30 kommer jag till bilprovningen och vill träffa en snäll o vänlig besiktningsinspektör :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti