Samåkning i Värnamo i sommar???

Tanken är att modda så den blir stilig.

Har en köpare av min hoj på kroken nu, kommer i helgen.:tuttar

Det blir nog bra... På med en undertail och lite annan godis på den, så blir den riktigt fräck! :tummenupp

Gött! Hoppas du får den såld... :)

Sen blir det ut och gasa i sommar! :yoparty

//Roadrunner89

Last edited:
tjaba

var ute med crossen i helgen o vad den gick hehe:D

man blev ju lite skitig :banana . Nu går den som den ska igen efter stul med tändningen men fundera byta ev mot en nyare o fyrtaktare ...hoppas vädret håller i säg till helgen ska ut en runda med hojen då eventuelt :tuttar

ha det

gött blev en tur i dag träffade bäjan:tummenupp samt stort tack till Dannykaye för ohs rundan:tuttar :Bugar :krama blir en tur i morgon igen:banana

Det va vänligt men imorrn ska jag handleda en polare som övningskör men jag är inte omöjlig till helgen ev ! Vi va 5st som va där idag så jag va ju inte helt själv =)

Det va vänligt men imorrn ska jag handleda en polare som övningskör men jag är inte omöjlig till helgen ev ! Vi va 5st som va där idag så jag va ju inte helt själv =)

Ok gött men de kommer fler tillfällen säsongen har ju knappt börjat:tummenupp :) :banana till helgen blir de ju körning:tuttar

Nu kör vi igång med årets första lördagskörning tycker ja! Kl 13:00 som vanligt vid Sten Stures...

*Micke
*Jonny

Ja hade du varit hemma o lidit i din lägenhet så... Men är man i spanien får man skylla sig själv då finns det ingen sympati från oss =)

Ja hade du varit hemma o lidit i din lägenhet så... Men är man i spanien får man skylla sig själv då finns det ingen sympati från oss =)

F-n oxå..! :hihi

Förresten? :va Ska du inte med till Skåne den 18:e?? :( Kunde väl va gött att komma utanför 50-skyltarna..! :tummenupp

//Flying Finn

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...