Samåkning i Värnamo i sommar???

Låter härligt... :yoparty Men du får ta och starta upp SP1:an oxå..! :nicka ;)

//Flying Finn

jepp det ska jag ska bara köpa ett nytt batteri till den sen så :banana
Det blir idag :tuttar ......... sen så .:hihi

såg att det var dags att bes suzukin också i år men inga problem så det blir bes 2st hojar i år + farsgubbens ev :tummenupp

mvh Thomas

Idag ska det köras, ta en burgare vid stures kl 13:00 om någon är sugen på en runda så kan ni ju glida förbi.

Annars kan ni ringa eller skicka ett sms på 070-2911699

F-n va flitiga ni har blivit i denna tråden då!!! Se till att orka hålla i detta till våren/sommaren så jag kan hänga på! Ser fram emot mkt hojåkande, sol, badande och volleyboll...självklart en och annan öl också!!! :banana

Hahaha vadå vinter? Här började ju krokusarna blomma i februari :yoparty
Sitter på den lilla gröna ön o möglar o dricker bärs!

Inget hojåka?? :confused: När kommer du hemåt då? :( :va

Ja, här fick ju vårens ankomst ett rejält bakslag igår/idag... :näsblod SNÖÖÖÖÖ! :huvet Har i och för sig inte rastat SP1:an än i år, blir först efter påsk. :rodnar Men då ska det rastas ordentligt från början... :nicka Jag och Markus (+ några till) drar till Skåne 18/4... :) Blir nog en nätt liten tripp på drygt 70 mil..! :D :tummenupp

//Flying Finn

Inget hojåka?? :confused: När kommer du hemåt då? :( :va

Ja, här fick ju vårens ankomst ett rejält bakslag igår/idag... :näsblod SNÖÖÖÖÖ! :huvet Har i och för sig inte rastat SP1:an än i år, blir först efter påsk. :rodnar Men då ska det rastas ordentligt från början... :nicka Jag och Markus (+ några till) drar till Skåne 18/4... :) Blir nog en nätt liten tripp på drygt 70 mil..! :D :tummenupp

//Flying Finn

TJo,
Nja dåligt med hojjåka men ser folk köra varje dag här :brinnerup
skåneturen låter rolig!! Hade gärna hakat på får väll flytta hem o springa in o köpa en båge då, så ni får någon rolig o köra med :banana

Jag ska hem en sväng i helgen så bara låna ut en båge åt mig o hålla snön o isen borta!!!!!

Tjaba

:confused: Är det någon som vet om något förråd lätt flytt bart max 2 gånger 3 m ungefär måste har något skydd till min mc vill inte den ska stå ute .... i sommar. helst ska det vara i närheten av värnamo där jag bor ..eller garage närheten av gärdesvägen

skit väder all snö som kom i onödan :mad: kunde ju fått vara 15+ o uppåt

ha det:banana

mvh Thomas

Last edited:
TJo,
Nja dåligt med hojjåka men ser folk köra varje dag här :brinnerup
skåneturen låter rolig!! Hade gärna hakat på får väll flytta hem o springa in o köpa en båge då, så ni får någon rolig o köra med :banana

Jag ska hem en sväng i helgen så bara låna ut en båge åt mig o hålla snön o isen borta!!!!!

Tjabba Pontus!

Kul att höra ifrån dig! :tummenupp Har ju saknat dig... :rodnar :hihi

Roligt att du ska hem till helgen...

Då kan vi ju hitta på nåt, typ äta en bit god mat & gå på bio eller nåt?! :)

//Markus aka Roadrunner89

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP