silvr skrev:2113258Mitt NR:
0736178248
har msn med kommer i ett PM...
vart ska vi samlas? Tid Klockan 5 då![]()
5 blir bra, vi säger vid Sten Stures
Alla andra som läser detta är också givetvis välkommna.. dock ingen 15 mils runda denna gång

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
silvr skrev:2113258Mitt NR:
0736178248
har msn med kommer i ett PM...
vart ska vi samlas? Tid Klockan 5 då![]()
STEN STURES KLOCKAN 5 Kom och åkRumpel skrev:21132695 blir bra, vi säger vid Sten Stures
Alla andra som läser detta är också givetvis välkommna.. dock ingen 15 mils runda denna gång![]()
hehe touringhojen .... Åka?Eddi skrev:2113302denna tråden bara går under när inte jag e i värnamo och visar er hur man ska åka .. Håller inte ALLA med ?![]()
Eddi skrev:2113302denna tråden bara går under när inte jag e i värnamo och visar er hur man ska åka .. Håller inte ALLA med ?![]()
Motorbroms har man ju på stånkaMHK skrev:2113308TRY ME!
![]()
kan inte hänga med o åka ikväll, har inga bromsar. Men får dom imon!
tack för att du vet vem du åker med... hihiRumpel skrev:Silvr, bazzoka och två andra.
för mig är eventuellt fredag en liten runda och sen så lördag och söndag, tävlingen är ju på söndag, kvalet är på lördag... och sen så blir det nog körning för min del på måndag..!KaliZ skrev:2116906Nå hur ser du ut inför helgen? Jag åker ifrån västervik på fredag förmiddag. Kan tänka mig att dra till anderstorp en sväng redan på fredagen... ut i fall att det blir skitväder på lördag. Eller vilken dag/dagar är aktuell/aktuella?
//KaliZ
Bazooka skrev:2116955för mig är eventuellt fredag en liten runda och sen så lördag och söndag, tävlingen är ju på söndag, kvalet är på lördag... och sen så blir det nog körning för min del på måndag..!
Bazooka skrev:2119713Ingen som varit i Anderstorp idag?
Nån som vet hur tiderna kommer vara imån?
du skulle inte vara så sent ute... vi stack till A-torp och möttes av bara lite regn, inte alls mycket... några småskurar.. var där ute och kom tillbaka... ja det första man ser när man svänger av vid brandstationen.. JO blöt väg.. hahah.. vi klarade oss så fint... men surt att det var blött i Vmo...!WetWilly skrev:2121579tittade ut 16:40. SOL! tog på mig alla kläder typ 16:50.. öppnade dörren. ösregn..![]()
Bazooka skrev:2121897du skulle inte vara så sent ute... vi stack till A-torp och möttes av bara lite regn, inte alls mycket... några småskurar.. var där ute och kom tillbaka... ja det första man ser när man svänger av vid brandstationen.. JO blöt väg.. hahah.. vi klarade oss så fint... men surt att det var blött i Vmo...!
nja den är så jävla framtungWetWilly skrev:2121927jaså? gött. ösregn o hagel här.. hade precis tvättat hojen så ville inte ut när den glänste så fint! mm såg när ni kom tillbaka vid rondellen.. en liten wheelie av motarden.. men inte av dig?men riktigt snyggt korvskinn du hade iaf!
![]()
Bazooka skrev:2121947nja den är så jävla framtung+ för jävla bra gräpp i fram däcket så den vill inte släppa från backen
men det var gott att höra lite ljud..!! ska du med till helgen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |