Samåkning i Värnamo i sommar???

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
Nån i värnamo som ska ut o köra på söndag? jag och en kompis hade tänkt o köra upp till värnamo nu på söndag :) vore kul o köra med nån mer där som kan visa lite roliga vägar o sånt :)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Nån i värnamo som ska ut o köra på söndag? jag och en kompis hade tänkt o köra upp till värnamo nu på söndag :) vore kul o köra med nån mer där som kan visa lite roliga vägar o sånt :)

precis sålt min motard, men ohsvägen är riktigt rolig me dmotard och getaryggen är något man gärna provar, hade varit på om jag haft hoj men hoppas någon visar dig värgarna iaf :)
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
precis sålt min motard, men ohsvägen är riktigt rolig me dmotard och getaryggen är något man gärna provar, hade varit på om jag haft hoj men hoppas någon visar dig värgarna iaf :)

ohsvägen har jag koll på var den ligger men var finns denna omtalade getaryggen? :)
 

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
Tack så mkt ! :tummenupp det får bli till å testa den vägen någon dag när det inte regnar :huvet



du får ursäkta tony men han har inte riktigt koll på det där.. han har det lite kämpigt.. :tungan :pannkyss


mina rosa markering är getaryggen!
sen e fortsättningen mot lagan ganska trevlig
 

Bifogat

  • get.jpg
    get.jpg
    93.5 KB · Visningar: 74
  • get2.jpg
    get2.jpg
    67.7 KB · Visningar: 76

KTMgubben

KTMgubben
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 950SM -07
Har vatt uppe i småland idag. Förbi Värnamo. Från Värnamo körde vi söderut genom Hånger, Vittaryd sedan Lagan och Ljungby. Vägen från Hånger till Lagan var en jävla fin bit, mycket upp och ner och täta kurvor. Sen kom det många fina rakor som man kunde leka av sig på :)

Synd att man inte träffade på några sporthojjare:rolleyes:
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
du får ursäkta tony men han har inte riktigt koll på det där.. han har det lite kämpigt.. :tungan :pannkyss


mina rosa markering är getaryggen!
sen e fortsättningen mot lagan ganska trevlig

oj.. hehe jag var trött i morse å stressad... jag vet att kl var mitt på dan.. men har man inte gjort nått innan dess så känns det som morgon..

Har vatt uppe i småland idag. Förbi Värnamo. Från Värnamo körde vi söderut genom Hånger, Vittaryd sedan Lagan och Ljungby. Vägen från Hånger till Lagan var en jävla fin bit, mycket upp och ner och täta kurvor. Sen kom det många fina rakor som man kunde leka av sig på :)

Synd att man inte träffade på några sporthojjare:rolleyes:

åkte du upp från Hels... bara för att åka eller?
 
Last edited:

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
oj.. hehe jag var trött i morse å stressad... jag vet att kl var mitt på dan.. men har man inte gjort nått innan dess så känns det som morgon..



åkte du upp från Hels... bara för att åka eller?



Vi åkte upp för att åka kul me lite nya vägar :tummenupp + att min kusiner och mormor, morfar, farfar bor där :)
 

Henrik E

Nakenfis
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Värnamo
Hoj
Kawa Z750 -07
Jag ska upp en tur till norge med bågen nu över midsommar, 250 mil på norska kurviga:tuttar vägar under 5 dagar. Jag hade tänkt ha med mig min tankväska och köpa sidoväskor att hänga över hojjen där bak, tyärr så sket det sig med sidoväskorna.
Är det någon som har ett par att låna ut till mig så jag slipper åka med ryggsäck och packrulle? Alternativt så köper jag dem av er.
Hör av er på 070-7408925
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Var längesen jag skrev något här nu av olika anledningar.. så jag skriver "Hej på er, snart semesterdags!" :D

//KaliZ
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top