Samåkning i Mora,Orsa??

Måste man boka in det i förväg eller är det bara att komma?

Först till kvarn gäller, inskrivning från 17:30 så man får väl vara där i tid. Första kursen i våras var det 20 pers som inte fick vara med pga att det var för många. Sist var vi runt 25 st.

Tänkte åka från mora vid kvart i 4 i morgon, vidare mot siljansnäs så ni som kommer från sollerön kan väl möta upp vid affären i gesunda vid 4a om ni vill samåka ned till borlänge. Står det ingen där så åker jag vidare.

Tänkte åka från mora vid kvart i 4 i morgon, vidare mot siljansnäs så ni som kommer från sollerön kan väl möta upp vid affären i gesunda vid 4a om ni vill samåka ned till borlänge. Står det ingen där så åker jag vidare.

ok låter bra det :)

har förövrigt varit å pratat med dom på gokart banan i mora å hört om det skulle va möjligt med att få till lite kvälls körning med hoj det värkar inte helt omöjligt heller.:yoparty

hur många kan tänkas vara intresserade av det?

har förövrigt varit å pratat med dom på gokart banan i mora å hört om det skulle va möjligt med att få till lite kvälls körning med hoj det värkar inte helt omöjligt heller.:yoparty

Är det fixat tills jag kommer upp så kommer jag gärna ner =)

Åker gärna med hela vägen ifrån mora om det är okej?

Är det något mera man ska ha med sig än pengar ett glatt humör och skydd?

Du kan räkna in mig direkt:) Jag har nog 2 till som kan vara intresserade.

Åker gärna med hela vägen ifrån mora om det är okej?

Är det något mera man ska ha med sig än pengar ett glatt humör och skydd?

Klart du får åka med, ju fler destå roligare. Vi ses på kajen ca 15:45 och ta med dig en vattenflaska, kan behövas.

Last edited:
Tack det samma. Vi får väl hoppas att det blir fler ifrån mora som vill följa med nästa gång. Nästa körning är Måndag 18/7 kl 17:30.

Har försökt hitta mer info om hur anmälan går till för körningen i Älvdalen men hittar ingen. Jag vill dit och åka. Nån som vet nått mer?

Fan, jag mailade till ägaren i början av året om det fanns nåt sätt att få hyra banan på/köra men han svarade aldrig..

Ska maila SMC för den kursen SKA jag köra på....

Är det ingen som ska ner till Bikeweek i Karlskoga Gelleråsen? Passa på att köra bana! Till helgen är det dessutom Scandinavian Open i Roadracing. Jag kommer ursprungligen ifrån Mora och tävlar i Superbike både lördag och söndag. Har nr 12. Kom förbi och prata lite skit om ni har vägen förbi :)

Är det ingen som ska ner till Bikeweek i Karlskoga Gelleråsen? Passa på att köra bana! Till helgen är det dessutom Scandinavian Open i Roadracing. Jag kommer ursprungligen ifrån Mora och tävlar i Superbike både lördag och söndag. Har nr 12. Kom förbi och prata lite skit om ni har vägen förbi :)

Har det i tankarna absolut! Nån mer som är sugen?
En dagstur fram&tillbaka?

Annars är det bankörning för gat hojar imorgon och på onsdag och licenskörning på efm. Jag skrotade i söndags men hoppas få ihop hojen tills på lördag. Annars lånar jag teamets ERF hoj.
Kul om några kollar in i mitt tält! Tyvärr kan jag inte hjälpa er med tips på spårval på Gelleråsen för jag hittar knappt runt själv :)

Fan, jag mailade till ägaren i början av året om det fanns nåt sätt att få hyra banan på/köra men han svarade aldrig..

Ska maila SMC för den kursen SKA jag köra på....

Jag har kört på den banan tidigare och den är ganska rolig. Det tråkiga är att orginalsystemet åker på för annars låter den för mycket.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025