Samåkning i Lund

Alla kan hänga på så klart.
Någon tid sagd?
Kan vi inte mötas i Staffanstorp? Där är ju okej vägar runtom.

Kopplingsbyte redan? Hur tusan kör du? :va :D

Haha nä inte hela kopplingen utan någonting i kopplingen som Honda har gjort återkallelser på...så det är i förebyggande syfte :tummenupp

storp är väll inte så stort så det går väll inte o missa varandra :D

haha :D lättast är väll typ samlas där det ligger 2-3 bensinmackar bredvid varandra i utkanten. inte en blekaste om vad det heter men vet var de ligger (A).

Själv blir de nog en tur ner till tomelilla om ett par timmar hälsa på vän :tummenupp

Nästan så man är lite sugen att köra ner från Osby. Slutar jobba om en timme så har ju gott om tid på mig att ta mig ner :)

haha :D lättast är väll typ samlas där det ligger 2-3 bensinmackar bredvid varandra i utkanten. inte en blekaste om vad det heter men vet var de ligger (A).

Själv blir de nog en tur ner till tomelilla om ett par timmar hälsa på vän :tummenupp

Jaha, ska du inte med idag då?

Oj vad ni skrivit mycket!
Statoil, Storp. Ni kan inte missa det om ni kör 108 från Lund. Kör ni från Malmö svänger ni av mot 108, och sen vänster. Sen ser ni det vid rondellen!

Fattar ni hur varmt det är ute idag? Så jäkla skönt! :banana

18:00 e lite sent för mindel ja tar gärna en runda nu o har redan vatt ute en liten sväng.

Statoil, Storp. Ni kan inte missa det om ni kör 108 från Lund. Kör ni från Malmö svänger ni av mot 108, och sen vänster. Sen ser ni det vid rondellen!

Men jag kommer ta väg 11 från malmö.. så var ska jag sen??

Men jag kommer ta väg 11 från malmö.. så var ska jag sen??

Men det skrev jag ju! sväng av mot 108, står väl lund och svedala tror jag. sen vänster (du måste ta höger eller vänster), och sen kommer du in i en rondell, där ska du också vänster. Men du ser statoil vid rondellen!

18:00 e lite sent för mindel ja tar gärna en runda nu o har redan vatt ute en liten sväng.

Jag kan köra nu med, om du vill. Men jag måste äta nåt litet först.

Last edited:

är det den som ligger vi donkan?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC