Samåkning i Lund

kan tänka mig upp mot hörr
inte så noga för min del
du får gärna leda gasset

Fan, kom på att jag har min bil på lastbilsgaraget. Lämnade den där igår. Måste åka och hämta den, så får hoppa.
Hoppas du får en trevlig runda!

grajt! om sådär 3 månader kan vi nog börja fundera på saken känns det som.. alltid kass väder på helgerna av nån anledning.

mc-tur någon?

grajt! om sådär 3 månader kan vi nog börja fundera på saken känns det som.. alltid kass väder på helgerna av nån anledning.

Hehe sluta gnäll!.

Idag är det hyfsat fint väder. så ifall någon är sugen på en mc-tur idag kan ju PM:a eller skriva i tråden.

//Mvh Joakim.

Nix, men snart är det dags att börja öva lite wheelisar :)...2-3 grader till så! Någon som vill öva med mig?

Nix, men snart är det dags att börja öva lite wheelisar :)...2-3 grader till så! Någon som vill öva med mig?

Jag hänger gärna på. Har ny hoj och försökte lite lätt på bakhjulet idag, men jag behöver en del träning. Jag har heller ingen styrdämpare så jag vet inte om det är risk för hojen att börja wobbla.

Måste byta bakdäck snart, någon som vet ett ställe med bra priser?

Jag hänger gärna på. Har ny hoj och försökte lite lätt på bakhjulet idag, men jag behöver en del träning. Jag har heller ingen styrdämpare så jag vet inte om det är risk för hojen att börja wobbla.

Styrdämpare har inte jag heller, blir mycket mer spännande då :)....nä men ska man inte köra på bakhjulet i högre hastigheter är det nog ingen risk för vobbel, tror jag!

Bakdäck blir nog billigast att beställa på nätet. Dessa är rätt billiga http://www.bike4speed.com/shop/, jag har i alla fall inte hittat Metzlers Sportec M3 billigare på någon annan sida.

styr ni upp kan ja göra sällskap nån dag.. kul me nytt folk å lära känna...

va me ute en runda idag.. 4 timmars bus blev de...

Jaså, jag såg en hoj i Lund idag som såg ut att träna bakhjulet. Det blev lite kaninskutt men det såg kul ut =)

Jaså, jag såg en hoj i Lund idag som såg ut att träna bakhjulet. Det blev lite kaninskutt men det såg kul ut =)

Mycket möjligt att det var jag. Haha! Iofs testade jag bara ett par gånger. Var det en svart hoj och svart ställ?

Ingen som har lust att dra ut imorgon? Ska ju bli fint väder! Man får pälsa på sig lite bara. PM mig om det finns intresse!

Mycket möjligt att det var jag. Haha! Iofs testade jag bara ett par gånger. Var det en svart hoj och svart ställ?

Ingen som har lust att dra ut imorgon? Ska ju bli fint väder! Man får pälsa på sig lite bara. PM mig om det finns intresse!

Lite sugen blir man, men 2 grader ute...hmm, då räcker inte en förfrågan då krävs övertalning :)

Bara säg till så hänger ja oxå på. Behöver verkligen träna bakhjulskörning.

Yes, men du har väl motard nu, lite fusk... :P

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC