Samåkning i Lund

Tjena, kan nån hjälpa en svenne i nöd? Jag har kört lite väl länge på baksulan på min nyinköpta (nåja, 150 mil) SV1000S. Nu har jag kommit på att jag behöver nytt däck, snabbt, för corden börjar titta fram (ja, jag är dumsnål) :gnissla :huvet

Lillemans går bort av en massa anledningar. Vianor vid Mobilia i Malmö brukar jag handla hos. Men med den här takten på slitage börjar jag luta åt att handla internetdäck själv och be nån om hjälp med påkrängning och balansering. Är det nån som känner till nån som gör det i Lund?
Däckonline har ju verkstad på kalkstensvägen i lund!
Beställ från derashemsida så blir det billigt som fan, tror dessutom dem skickar däcket direkt till verkstaden, så du kan köra dit:)

mcdackonline.se

Däckonline har ju verkstad på kalkstensvägen i lund!
Beställ från derashemsida så blir det billigt som fan, tror dessutom dem skickar däcket direkt till verkstaden, så du kan köra dit:)

mcdackonline.se

Gummicentralen i Kävlinge...Jocke är min halvbror. Han fixar.... :)

Gummicentralen i Kävlinge...Jocke är min halvbror. Han fixar.... :)

@JKay och alla andra: Tack så jättemycket! :tummenupp Skall sula om underverket snarast å sen är det nog läge att hänga på på nationaldagsrundan så man får säga hej ordentligt!

Jag ska ut o köra idag! :)
Ingen annan som ska?
Ser ut o bli fint väder, lite kallt bara, fast ganska skönt så man inte svettas ihjäl.

Vill också köra men varken hojen eller högerbenet vill vara med i matchen :mad:
Så det dröjer nog några veckor innan man är på hjulen igen

Back