Samåkning i Lund

3212699 Bilen är redan väck. Jag tröttna, byggde först om en saab, sen hade jag nårra bilar därimellan och sen skulle jag bygga denna bilen, tog typ 4-5 veckor efter man sålt hojen så sakna man den.

Jaou blir nog motard igen, KTM antagligen. Var inte riktigt nöjd med vad delarna till Hondan kostade, en bakkåpa till hondan kostade runt 800. Nästan vad ett kåpsätt till KTMén kostar. Men var ärligt talat riktigt nöjd med Hondan i övrigt, kanon bra hoj! Aldrig nått som klydda, hörde dock att du börjat höra missljud?
Okej, låter fint! :)

Nä, jag kom fram till att det var kedjan :rodnar

Men jag är nöjd som tusan. Har väl kört en 200 mil hittils :)

Okej, låter fint! :)

Nä, jag kom fram till att det var kedjan :rodnar

Men jag är nöjd som tusan. Har väl kört en 200 mil hittils :)

Ja kedjan slog rätt bra, det sa dom flesta man körde med. Den typ glingar till ibland också, jag blev också helt :va när jag hörde ljudet första gången.

verka som det e en del som vill köra ändå.
vet inte hur dom kurviga vägarna är.. om det e mycket blöta löv osv...
jag kommer ha hjälmkamera idag.. kul o filma lite =)

Som sagt, får man hanka på, trots att man kör stor "traktor"? :D Isåfall, tid och plats?

*dunkar huvudet i väggen* faaan så måste jag plugga idag... vill köra juuuh

Jag har ingen hoj... Och åka bakpå en motard är ju inge roligt... Får köra med på enduron i så fall! :D

haha.. åka på en motard kan ju va... intressant :tungan

Ja, förvisso...! Jag lär ju ha kramp i hela kroppen efter ett tag eftersom det ska köras så jävla mycket bakhjul! Men en enduro med crossdäck på asfalt är ingen hit heller.... :näsblod

Jag kör ju inte motard, *hint*hint* ... men jag tänker inte sitta hela dagen med ett appendix i baken, så det skulle vara najs om man kunde byta bort dig en del av rundan?

Kan nån SMS:a tid och plats till 070-4955075 när ni vet? Jag måste köra ner till Lund nu, så jag sitter inte vid datorn nått mer.

Hej svej

Back