Samåkning i Lund

Bara motarder som ska köra imorgon eller är en gixxer och en vfr välkomna? Vad har ni planerat för runda?

ja ni e välkommna.. bara en motard än så länge vad jag vet. har absolut inga planer :)

var, när och hur?

tjörkåt? nädå :rolleyes:

såg det nu, hmmm vara där 11. minus körtid. minus påklädning och färd till garaget. minus frukost och morgongöra. 9.30 - 10 hmm msvoa snart :hihi

Last edited:
När/var/hur som sagt. Blir det krokigt och ett satans tempo är jag gärna på jag med ;)

Då var det slutåkt

hojen snodd i natt.. + två andra hojar här på delphi. caferacers ducce och el torpedos vtr 1000..
JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!!!!
:kulspruta :kulspruta :kulspruta

Men vad fan, hur jävla många cyklar ska dom lyckas sno i Lund. Tycker man hör om flera stölder varje vecka :mad:

Skönt att man i dagarna kvitterar ut nyckeln till garageplats med egen port... fast det blir nog till att fortsätta med tre lås på vardera hojen även där... (är ju bara "hönsnät" in till grannarna)

usch.. tänker ni verkligen köra idasg.. e ju blött som fan.. o det ska regna senare enligt smhi... jag föreslår att vi tar det imorron istället.. om alla kan?

nä fyfan.. nu börjar det regna här.. skiter i det idag.. får bli imorron i så fall. finns det intetresse för samma runda imorron?

jaha... pga väder som e lika bra som min privatekonomi så skjuter vi upp rundan till imororn.

Plats: Statoil lund södra
Tid: 11:00

vem:
1.chuka
2.glidarn
3.
4.
5.
6.
7.

Nyheter
En vecka kvar!