Samåkning i Lund

Är i slutfasen av mina "reparationer". Har dock ett problem. Behöver låna ett nitverktyg till kedjan illa kvickt.

Är det någon som har ett till förfogande någon dag, kan självklart betala för hyran då jag vet hur mycket ett sådant verktyg kostar :)

Eller finns det kanske nåt annat sätt att fixa detta med nitningen?

Finns på mobil 0762626666 för sms eller samtal om du har ett verktyg att låna ut (runt malmö, lund). Självklart så funkar msn (funline@hotmail.com) också...

Nita brukar man väl göra med en vanlig kulhammare? Har inte gjort det själv men det finns garanterat nån i närheten som har, kolla i RadicalRiderz-forumet. :tummenupp

Är i slutfasen av mina "reparationer". Har dock ett problem. Behöver låna ett nitverktyg till kedjan illa kvickt.

Är det någon som har ett till förfogande någon dag, kan självklart betala för hyran då jag vet hur mycket ett sådant verktyg kostar :)

Finns på mobil 0762626666 för sms eller samtal om du har ett verktyg att låna ut (runt malmö, lund). Självklart så funkar msn (funline@hotmail.com) också...

Det finns ett kedjelås som man skruvar ihop, bryter av styrpinnarna och låser sen. Inga nitverktyg som kan förstöra o rejsputtarna kör med det. Jag köpte sånt och det va hur jäkla smidigt som helst.
Kontentan...du sparar pengar. :tummenupp

EDIT: Addemoto säljer sånna. EK skruvlås heter dem efter att ha konsulterat min monteringsbeskrivning. Tror det va ca 70:-/st

Last edited:
Jag ska med köra! dock sticker jag från Trelle vid 17:00 så det hinner jag/vi inte.

ha en skön tur!

Tjena, jag har kedjenit verktyp köpte på bikeshop... kostade inte så farligt mycket...

du kan få låna om du vill

Någon som ska ut i Eslövs trakterna vid väder ??

:va Tänkte ut en sväng under morgon dagen, någon som sitter i samma tankar ?? :va

Har du inga bilder på den nya hojen swisharn? Förresten, jobbar du inte kvar på macken...?

Har du inga bilder på den nya hojen swisharn? Förresten, jobbar du inte kvar på macken...?

Nej, jag slutade där i november förra året...!
Och nej, inga bilder på den.. Får väl ta och skaffa det, men har ingen kamera...

Var e det enklast för dig.
Mig kvittar det.
Om du vill kan du komma till sege så startar vi tillsammans :yoparty
Mitt nr e: 0763455527
Jag ska försöka få tag på några fler kamikazi piloter nu.
:)

Ja, mej spelar det ingen roll.. Är inte jättehemma i Malmö, så du får nog säga nån enkel mötesplats om vi ska mötas där.. :P

Ja, mej spelar det ingen roll.. Är inte jättehemma i Malmö, så du får nog säga nån enkel mötesplats om vi ska mötas där.. :P

Malmö (Värnhem)
Eller passar lund bättre för dig. (Macdonald's) ?

Dalby + revinge funkar oxå för mig.

Last edited:
Back