Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä den lär väl sluta som din yamma då, dvs med krokig framgaffel och astrasiga kåpor.Starfighter skrev:2687002fan. vill också gazza.. kan jag inte låna din 125 å tokgassa djävulen ur den?!![]()
Jag körde på nyårsafton.Swish skrev:2688054Vad tråkigt väder...
Jag som ville köra årets första tur....
Solid snake skrev:2689179Jag körde på nyårsafton.
Skulle köra igår efter jobbet, sen märkte jag att det blåste för mycket (kunde knappt gå till macken och handla för det blåste som fan.)
Handlar fortfarande om prioritering, hur många gånger ska man behöva säga/skriva det?majoon skrev:2689252haha köra...själv slutade och började man året med att vara i ett annat tillstånd![]()
majoon skrev:2689252haha köra...själv slutade och började man året med att vara i ett annat tillstånd![]()
Då missade du Nyårsfesten i min nya lya. kanon kan man sägaEddi skrev:2684920Din glidare
får ut och ta en öl snart ..... din förfest var den bästa jag varit på på länge![]()
Eddi skrev:2689392haha det kan jag intyga.. men grymt bra låt vi fick ihopp tillslut![]()
Swish skrev:2688054Vad tråkigt väder...
Jag som ville köra årets första tur....
Riktigt fint skick de var i!majoon skrev:2691178deppa inte...här e nåt som vore perfekt för dig till en relativt billig peng![]()
http://cgi.ebay.de/GSXR-600-750-SRA...sPageNameZWD1VQQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Solid snake skrev:2691189Riktigt fint skick de var i!
Du kunde fan ha sagt till! Jag var vaken!Swish skrev:2691464Vet ni vad jag gjorde i natt, mellan halv två och tre..? Jag körde hoj
Och varför var just min färg dyrast...?![]()
Solid snake skrev:2691477Du kunde fan ha sagt till! Jag var vaken!
Din är väl ovanligast?![]()
Ja det hoppas jag! För i satana perkele!Swish skrev:2691481Ska säga till nästa gång jag får ett sånt ryck, lovar!
Swish skrev:2691464Vet ni vad jag gjorde i natt, mellan halv två och tre..? Jag körde hoj
Och varför var just min färg dyrast...?![]()
Don Danielsan skrev:2691589den e ju i sjukligt fint skick, en ny sån kåpa kostar ju typ 4000 spänn... ja menar värdeminskningen på din hoj för att kåpan e repad e ju lätt 2000 spänn plus att den blir mycket mer svårsåld...
..du får vara glad att det överhuvudtaget finns, till min ninja finns det inga delar alls...
regnar o blåser... men vi slipper både is o snö!!FreddaAbborre skrev:2692163Hur ser vädret ut i Lund nu? Plusgrader?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |