Samåkning i Lund

okey....men då skriver vi en berättelse där man får fylla i efterhand..dvs klippa o klistra hela tiden...

Det var en solig torsdagsmorgon och Anders vaknade av mullret ......

Det var en solig torsdagsmorgon och Anders vaknade av mullret ...... sen somnade han igen! snipp snapp snut så va sagan slut

:)

nyår nyår nyår!! snart är det nyår............... fy fan vad roligt det ska bli.... ska buuurna småpackad... cool man är

Lyckades få på mig dom kläderna utanför mitt skinställ och sen vinterhandskar på. jag frös inte ett dugg, lite svitt på ryggen om jag ska va ärlig :)
Gott nytt år på er

KLobble skrev:
2684802 Det var en solig torsdagsmorgon och Anders vaknade av mullret ...... sen somnade han igen! snipp snapp snut så va sagan slut

:)

glädjedödare :mad:

Glidar-Glans skrev:
2684843 Lyckades få på mig dom kläderna utanför mitt skinställ och sen vinterhandskar på. jag frös inte ett dugg, lite svitt på ryggen om jag ska va ärlig :)
Gott nytt år på er

sen att du har värme i handtagen o ett inbyggt värmeaggregat på din hoj e en annan sak :P

Last edited:
Glidar-Glans skrev:
2684843 Lyckades få på mig dom kläderna utanför mitt skinställ och sen vinterhandskar på. jag frös inte ett dugg, lite svitt på ryggen om jag ska va ärlig :)
Gott nytt år på er

Din glidare ;)

får ut och ta en öl snart ..... din förfest var den bästa jag varit på på länge ;)

Baaaah... Jag vill ha Lelleträff... Suttit och kollat på videon asmånga ggr nu...! :)

Häng du på. :tummenupp

Jag är körsugen, inte börjat kröka än, man kanske ska ta sig en tur i byn och "checka" läääget. :va

Edit: på HOJ dvs! :yoparty

Solid snake skrev:
2686946 Häng du på. :tummenupp

Jag är körsugen, inte börjat kröka än, man kanske ska ta sig en tur i byn och "checka" läääget. :va

Jag funderade också på att köra, men det blåser jus om fan...

KLobble skrev:
2684583 asdött i själen oxå......... :(

Här händer inte mycket... Råkat köpa på mig ett parti siktskivor till crossbrillor om nån behöver..

Och preppat laggen för den feta vintern i skåne... :p

Solid snake skrev:
2686946 Häng du på. :tummenupp

fan. vill också gazza.. kan jag inte låna din 125 å tokgassa djävulen ur den?! :tungan

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R