Slappa
Rage closed inside!
Finkelslip är "Nice" jävla skånska

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

majoon skrev:2663277hehe så sant så...du får skriva en ordentlig lista..
en vinkelslip
en 13:ans hylsa
17ns ringnyckel
ett hagelgevär
2 flak öl
en motorsåg
etc...
chukabowa skrev:2664210en vinkelslip
en 13:ans hylsa

KLobble skrev:2664219fyller på...
fåtölj (så eddi har nånstans o sitta medans martin meckar)

majoon skrev:2664487ska vi köra lite julrim....låt oss säga att man ska ge bort en gixxer i (h)julklapp...ge förslag på rimm
här e mitt bidrag
vad en dag utan vind i håret
ett stadigt tryck sittandes med tanken mot låret
eller upp på ena hjulet
skriker o gapar gör tanten i skjulet
med denna klapp du med glädje i rullen drar
medans du med knät mot marken far
GO JUL![]()
majoon skrev:GO JUL![]()

Mja, det blir Saffranstorp som blir närmst för dig om det ska vara en stor samåkning, annars är det Lund som gäller.dorfen skrev:2665090hej
Jag har inte varit här inne speciellt mycket, men jag tycker hela tiden det står ngt om samåkning i Lund. Finns det ingen samåkning i Malmö?![]()
![]()
![]()
Anders
Solid snake skrev:2665105Mja, det blir Saffranstorp som blir närmst för dig om det ska vara en stor samåkning, annars är det Lund som gäller.
Själv föredrar jag Lundaåkarna mer.

Start: Kävlinge mot Svalöv sen mot Kågeröd och därifrån upp över Söderåsen.Starfighter skrev:2665110Men samåkning kävlinge e bäst!!11![]()
![]()

majoon skrev:2664855eddi...lägg upp din presentation igen...den e fan roligare än tre roliga![]()
Solid snake skrev:2665105Mja, det blir Saffranstorp som blir närmst för dig om det ska vara en stor samåkning, annars är det Lund som gäller.
Själv föredrar jag Lundaåkarna mer.
Solid snake skrev:2665084I häckeberga står gröten och ångar,
nio emsesnubbars intresse den djävulskt fångar.
Med stigande hunger de fatet nalkar;
CHUKABOWA på kanten halkar.
Han kämpar, han sliter, han badar och blir våt.
Men sjunker likväl ner i djupet i toner av en backstreetboyslåt.
![]()
...ja vem är inte det iofs
... haha mitt fylleinlägg (snarare majooon som skrev det iofs.. men men, vem skulle de annars varit...).. e de nån som kommer ihåg vad han/vi skrev innan det blev borttaget
.... blev jäääkligt tung helg hehe|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |