Samåkning i Lund

hur i helvete kunde ryssland vinna i lilla schlagerfestivalen :va

nån annan som haft en lika kul lördagkväll som jag :va
 
majoon skrev:
2640419 hur i helvete kunde ryssland vinna i lilla schlagerfestivalen :va

nån annan som haft en lika kul lördagkväll som jag :va
Sverige skulle vunnit! Hon kan ju sjunga :)
 
majoon skrev:
2640419 hur i helvete kunde ryssland vinna i lilla schlagerfestivalen :va

nån annan som haft en lika kul lördagkväll som jag :va


nej fatta inte det heller.. vi kom hem precis lagom till se vem som vann från köpenhamn....... hemskt! hejda på sverige så klart!! så grym hon var...

lite för ung bara.... :D
 
Eddi skrev:
2641253 nej fatta inte det heller.. vi kom hem precis lagom till se vem som vann från köpenhamn....... hemskt! hejda på sverige så klart!! så grym hon var...

lite för ung bara.... :D
Är dem små får man ta två.
 
kan detta vara något???
 

Bifogat

  • röd.jpg
    röd.jpg
    47.6 KB · Visningar: 148
  • kawagrön.jpg
    kawagrön.jpg
    48.2 KB · Visningar: 144
  • blå.jpg
    blå.jpg
    48 KB · Visningar: 146
  • gul.jpg
    gul.jpg
    48.5 KB · Visningar: 134
  • mattsvart.jpg
    mattsvart.jpg
    46.2 KB · Visningar: 133
Last edited:
vitt lätt klart snyggast alltiv nästan!!

och rött!! så jag tycker någon blandning av rött och vit..... det måste ju blir grymt jävla snyggt.... hmmmm ja som min :D :D
 
Gör vad du själv tycker bli bäst... Och Glans - jag är VÄLDIGT tacksam om du INTE lägger upp fyllefilmen på mej!!!!!!!! :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top