Samåkning i Lund

Hahaha.. shit...! Jag trodde ni skämtade om det! Trodde aldrig ni skulle göra det...!!! Fan att man inte var me..! haha..

eyyy hallå killar o tjejer...på lördag har jag korridorsfest!!!!

dock så har vi bara det där lilla problemet att ingen kommer in på nation, så fixar ni uteställe så e det bara komma o partajja var ju sjukt längesen senast nu ju !!!:fyllisar

majoon skrev:
2621468 eyyy hallå killar o tjejer...på lördag har jag korridorsfest!!!!

dock så har vi bara det där lilla problemet att ingen kommer in på nation, så fixar ni uteställe så e det bara komma o partajja var ju sjukt längesen senast nu ju !!!:fyllisar

är bjuden på fest med filmtema.... fattar inte riktigt vad det är. Men eftersom jag inte känner en kotte som ska dit så kommer jag till din sjukt feta korridorsfest.. :D

Eddi skrev:
2621734 är bjuden på fest med filmtema.... fattar inte riktigt vad det är. Men eftersom jag inte känner en kotte som ska dit så kommer jag till din sjukt feta korridorsfest.. :D

Om inte fredagen blir för vild så hänger jag gärna på.. Men det är ju jag som sabbar för er andra när det gäller uteställen, så jag kanske ska skippa...?

Swish skrev:
2621969 Om inte fredagen blir för vild så hänger jag gärna på.. Men det är ju jag som sabbar för er andra när det gäller uteställen, så jag kanske ska skippa...?

finns det bara nåt ställe där vi kommer in så e det lugnt för min del...men vill helst inte chansa o inte komma in på nåt ställe igen...

majoon skrev:
2622027 finns det bara nåt ställe där vi kommer in så e det lugnt för min del...men vill helst inte chansa o inte komma in på nåt ställe igen...

mm, men då är det bättre att jag stannar hemma..!

ni får ta o plugga nåt..så att ni får studentlegg...

finns snövetenskap t.ex bara så ni pluggar nåt :D

majoon skrev:
2622156 ni får ta o plugga nåt..så att ni får studentlegg...

finns snövetenskap t.ex bara så ni pluggar nåt :D

:D :D jag ska nog skriva upp mig på analsjukdomar. Det är en kvällkurs. gick den innan jag inte var student för att kunna festa i lund. Underbar kurs!

Intresselista!!!

Vem är sugen på dra och se 2 hjulmässan i stockholm? Vi övernattar på något vandrar hem och super på kvällen. Bil eller tåg vad som..

1. Eddi
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Last edited:
Eddi skrev:
2622381 :D :D jag ska nog skriva upp mig på analsjukdomar. Det är en kvällkurs. gick den innan jag inte var student för att kunna festa i lund. Underbar kurs!

Intresselista!!!

Vem är sugen på dra och se 2 hjulmässan i stockholm? Vi övernattar på något vandrar hem och super på kvällen. Bil eller tåg vad som..
klart man är intreserad.... men om man kan e ju en annan sak

1. Eddi
2. Chukabowa
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Eddi skrev:
2622381
låter ganska lockande faktiskt!!
fast man skulle ju egentligen kört hoj dit... men tåg e ju oxå skoj!

Intresselista!!!

1. Eddi
2. Chukabowa
3. KLobble
4.
5.
6.
7.
8.

Zenit skrev:
2622913 Intresse för sånt finns alltid =)
Intresselista!!!
1. Eddi
2. Chukabowa
3. KLobble
4. Zenit
5. Son Of Kramer
6.
7.
8.

Också intresserad. Beror förstås på vilket datum den är då..

Eddi skrev:
2619186 Hejsan!

Jag har garage som jag hyr av LFK. Det är ett kall "bil"-garage. Just nu bygger jag om min hoj där så är ingen plats alls. Vi är 2 som delar på detta garaget och vi kan nog få in en till där. Fast så fall när jag fått ihoppa min hoj och bara över vintern. Blir problem senare att ha 3 hojar där tyvärr..

Men annars så hör me LKF dom hade massa garage till ut hyrning över allt i lund när vi var där. Det kostar 280:- i månaden.

Lycka till

Tack för erbjudandet, men jag har bestämt mig för att förvara henne på jobbet ändå.. *blir en lååång vinter*

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...