Slappa
Rage closed inside!
chukabowa skrev:2614517jag vill ju ha motard...
Sälj Yamaknasin billigt till mig eftersom kåporna ändå behöver kollas över.
ProBlIm sOlvDrrEED
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chukabowa skrev:2614517jag vill ju ha motard...
ja vist serruSlappa skrev:2614562Sälj Yamaknasin billigt till mig eftersom kåporna ändå behöver kollas över.
ProBlIm sOlvDrrEED
kom med ett bud bara.. så får vi se om jag svarar på det...jo... klart de måste köras innan vintern kommer på riktigt!! blivit lite mer sugen nuFreddaAbborre skrev:2614486Häng med ut o kör i helgen då!
KLobble verkade stört sugen på att haka (typ iaf)...
Sagt det förr och säger det igen, Skåningar måste vara ett vekt folk.
Löste hämtning med hjulen att posten kör dem till Ica Tuna.
Det går ju att köra ändåchukabowa skrev:2614558gaaaah! måste ha nya däck oxå.. fast dom gär kanske lite till... e bara så gummit börjat spricka.. korden snart framme![]()
![]()
fråga solidKLobble skrev:2614688jo... klart de måste köras innan vintern kommer på riktigt!! blivit lite mer sugen nu![]()
o, nä... skauningar e inte veka!!! möjligen e vi en gnutta mer bekväma än resten av sverige![]()
Son Of Kramer skrev:2614940Tjaba! Nån som har garageplats till en hoj att hyra ut i Lund eller närheten?
Min hoj står för närvarande på Kawasaki, ska hämta den från service och tanken var från början att vinterförvara min lilla raring på jobbet, men det känns lite sådär...
Tacksam för svar, börjar bli panik!/olle
FreddaAbborre skrev:2615021För en 500 månaden får den stå i mitt rum på korridoren. Vaktar den personligen varje natt va(det är det väl värt för en femhunka?!)
Men hittar du något annat, gärna varmgarage, så är jag gärna på att dela.

Swish skrev:Och slappa - ber du riktigt snällt så kan du få bo hos mej, så kan du få se på roliga skåningar!![]()

Se till att vakna och svara på min fråga: var ska vi samlas, och när?FreddaAbborre skrev:2614486Häng med ut o kör i helgen då!
KLobble verkade stört sugen på att haka (typ iaf)...
Sagt det förr och säger det igen, Skåningar måste vara ett vekt folk.
Löste hämtning med hjulen att posten kör dem till Ica Tuna.
uppe med tuppen!?Solid snake skrev:2617183Se till att vakna och svara på min fråga: var ska vi samlas, och när?
Kanske dyker upp.
Solid snake skrev:2617183Se till att vakna och svara på min fråga: var ska vi samlas, och när?
Kanske dyker upp.
Se till att skriva ut en tid för fan!!!FreddaAbborre skrev:2617898Nå, hur blir det i morgon? Så man kan planera kvällen tänkte jag...
Vilka två på hojar var det utanför ica tuna kl 13 idag?
Solid snake skrev:2618491Varför skulle jag åka och kolla på the unholy alliance för?
Det är väl upp till dig om det blir köra, du som vill ut ju, då blir du automatiskt ansvarande för att vi kommer iväg samt att du är raijslajter.FreddaAbborre skrev:2618505Vet inte. Kanske bra?
Skulle det bli nå köra av i morn?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |