Samåkning i Lund

Nu får alla göra som jag och skaffa sig ett X-BOX 360 och moto gp 06. det är utan tvekan skitet.
 
Magoozi skrev:
2606515 Nu får alla göra som jag och skaffa sig ett X-BOX 360 och moto gp 06. det är utan tvekan skitet.


nej tack.. du ska se dom nya m spelen till ps3... fy helvete vad det slår xbox.. så jag väntar lite till =)
 
Eddi skrev:
2606522 nej tack.. du ska se dom nya m spelen till ps3... fy helvete vad det slår xbox.. så jag väntar lite till =)
Ja den som väntar på något gott väntar alltid för länge. ;)

Det kommer väl inte till jul nu heller? Eller?
 
Solid snake skrev:
2607593 Ja den som väntar på något gott väntar alltid för länge. ;)

Det kommer väl inte till jul nu heller? Eller?


har faktiskt ingen aning.. men när det väl kommer måste jag ändå vänta 6 månd till eller så för att kunna köpa det. Det kommer ju kosta miljoner dagen det släpps
 
Swish skrev:
2606274 Idag ska jag och Cukabowa bygga ästbox, det är fritt fram att komma och ge en hjälpande hand...! ;)
ja för fan. slavdrivarinnan skulle behöva fler o piska på :whip

Zenit skrev:
2608366 wie klart man e på..kom igen nu grabbar o swish du får ju va med nu osså så slipper du kolla film själv :)
kollar ju på film med mej ju :arsele
 
Last edited:
Zenit skrev:
2610108 gött..va väll inte allt för betungande..även om jag heller inte fattar riktigt varför :tungan


har använt det innen en hel del så det gick ganska smidigt....

det är ju i för sig riktigt bra nu när vi är många personer. Så slipper man lägga till alla på msn och skicka ip mm....

men vill inte ha masa program i datorn tycker den är slö redan :D
 
Fan här var ju bara en massa datanördar som ska sitta och lira TV-Spel.
Får snart leta efter ett annat forum att hänga med :arsele
/ En som fortfarande KÖR:yoparty
 
Glidar-Glans skrev:
2610469 Fan här var ju bara en massa datanördar som ska sitta och lira TV-Spel.
Får snart leta efter ett annat forum att hänga med :arsele
/ En som fortfarande KÖR:yoparty
Du är inte ensam om att fortfarande köra.

När ska du ha dina pengar för biljarden förresten?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top