Samåkning i Lund

Swish skrev:
2584222 Ja, men det gjorde du också, och ditt sätt var klumpigare än mitt! :D


Nana, mitt stöd gled ju bara ner!

haha

"hjälp jag når inte ner jag når inte ner"**crash**


Loy skrev:
2584231 Det är din XR som ligger på blocket va? :)


Japp.. satte högt pris så ingen köper den (kan ju inte va hojlös i vinter)
 
Ljunghusen skrev:
2584555 Nana, mitt stöd gled ju bara ner!

haha

"hjälp jag når inte ner jag når inte ner"**crash**


Haha ja, den ÄR ju faktiskt väldigt stor...! Föll som en fura! Haha..

FAst din ar klockren! *ooops* kaboom!
 
Kul att swish trillade 2 ggr, anton 1 gång, och jag ingen gång.

Jag måste vara bäst förare. :banana

Eller så var det för att min slutade fungera ganska fort. :(
 
Solid snake skrev:
2584578 Kul att swish trillade 2 ggr, anton 1 gång, och jag ingen gång.

Jag måste vara bäst förare. :banana

Eller så var det för att min slutade fungera ganska fort. :(
Du tjör som en tjärring? :va
 
Swish skrev:
2584615 Haha, han körde knappt alls...! Han puttade och ledde sin, mestadels...! :arsele
Fast när den funkade så gick den ju fortare än din, fast den inte gick som den skulle. :arsele
 
Solid snake skrev:
2584631 Fast när den funkade så gick den ju fortare än din, fast den inte gick som den skulle. :arsele


haha visst, och när bevisade du det.....? När vi smög omkring på gusvägarna...? :)
 
Solid snake skrev:
2584645 Ptja jag antar att du drog fullt när vi skulle ut till grusvägarna?

Nej, det kan jag säga, helt ärligt, att det gjorde jag inte.. Över 2 år sen jag körde uatnför asfalten "på riktigt" så jag mesade som fan i början! Sen körde jag på, vurpade, och mesade lite till...! Sen tog det sej igen! :P
 
Swish skrev:
2584694 Nej, det kan jag säga, helt ärligt, att det gjorde jag inte.. Över 2 år sen jag körde uatnför asfalten "på riktigt" så jag mesade som fan i början! Sen körde jag på, vurpade, och mesade lite till...! Sen tog det sej igen! :P
Meeeen. :(

Edit: vänta bara tills jag har fixat min cross så den funkar som den ska. ;)
 
Solid snake skrev:
2584706 Hade kul tills min dog. ;)


ja, det är sant, men jag och anton hade ju roligt längre...! fast du fick ju se höjdpunkten - när han skulle kicka och trillade plums på marken...!
 
Swish skrev:
2584714 ja, det är sant, men jag och anton hade ju roligt längre...! fast du fick ju se höjdpunkten - när han skulle kicka och trillade plums på marken...!
Eller när du skulle stanna med hans. :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top