Samåkning i Lund

Solid snake skrev:
2565783 Inte kul om du inte blir sur ju. :gnissla

Hehe, jag blir inte sur! Jag är tjej - tjejer vågar visa känslor till skillnad från killar..! ;)


Är ni helt från vettet? Ni funderar alltså allvarligt på att köra hoj.....? Idioter.. Själv ska jag skaffa en cross och sticka ut och leka i leran :D
 
Swish skrev:
2567333 Hehe, jag blir inte sur! Jag är tjej - tjejer vågar visa känslor till skillnad från killar..! ;)


Är ni helt från vettet? Ni funderar alltså allvarligt på att köra hoj.....? Idioter.. Själv ska jag skaffa en cross och sticka ut och leka i leran :D
Mwahaha, då när jag tjatade lite när vi var på tivolit och jag sa att jag inte skulle göra något ett par ggr så röt du till sist. ;) :lol
 
Don Danielsan skrev:
2567625 Onsdagsgaazzz idag!!... årets sista för min del... :rolleyes:


du ska väl köra eddi??
o chubacka, glans, solid-snake???
Hoppar nog detta gazzet, inte så mycket kosing, måste dessutom ställa mina ventiler.
 
Crook skrev:
2568265 Jag e med på lite gasgas idag!
E det samling i lund först?

japp...kommer det nog att bli...

..jag själv har inte hoj här o letar bönpall..hoppas på att få sitta bakpå min bror...och om han inte vill köra våldtar jag hans hoj :)

nu så börjar ju gazzet vid kvart över 5
så får väl köra härifrån vid kvart i ...
 
majoon skrev:
2568294 japp...kommer det nog att bli...

..jag själv har inte hoj här o letar bönpall..hoppas på att få sitta bakpå min bror...och om han inte vill köra våldtar jag hans hoj :)

nu så börjar ju gazzet vid kvart över 5
så får väl köra härifrån vid kvart i ...


oj... tidigt ju!
ska nog vara på sparta tills dess iaf
 
daniels bönpall var upptagen :(

så blir nog inget gazzande för min del :huvet :huvet :huvet

gissar att min bror inte e där i tid heller han kommer säkert ut vid 5
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ska få åka på klobbe :D :D :D :D :D :D :pannkyss

Glidar-Glans skrev:
2568420 JAG E MED!!!!!!!!!!!!!
NÄR VAR HUR??????
jag byter om så jag e berädd / glidaren

kan mötas i staffanstorp, blir närmast för dig
dem ska åka därifrån vid kvart över 5
 
Last edited:
faaaan vad gött gazzz!!!

enormt tack till klobbe :Bugar som på ett utmärkt sätt baxa runt mig i häckeberga :tummenupp

jäääävlar vad motogpaktigt det kändes, gick på som faaaaeeeeen:yoparty

fan vad svårt o skriva...händerna e nästan frusna :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top