Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja det får bli efter motogp då. men det förutsätter ju att det blir bättre väder.Eddi skrev:2391199vad sägs som en runda idag? tid.. ja vet inte... i eftermiddag kankse eller så.
chukabowa skrev:2391382ja det får bli efter motogp då. men det förutsätter ju att det blir bättre väder.
har joel redan stuckit ut elelr skiter han i det? snackade om att köra grus idag?chukabowa skrev:2391382ja det får bli efter motogp då. men det förutsätter ju att det blir bättre väder.
satan, jag hann sticka ut.Nyman skrev:2390111Kanske lite sent svarat, men jag är inte svår för en liten tur nu
jag kommer nog inte köra nått. regan precis här i lödde och så är jag lite mör efter dom 7 timmarna som det blev igår.Kimmse skrev:2392533någon som ska ut o köra eller bara en massa snack som vanligt....![]()
jag är sugenKimmse skrev:2392533någon som ska ut o köra eller bara en massa snack som vanligt....![]()
ViktorW. skrev:2398738Det är fint väder, jag är ledig, nån som har lust att köra en repa?
jag e på en lite längre runda. om jag fått ihop röven på hojen igen.Swish skrev:2399012Jag jobbar kväll.. Värdelöst.. I morogn däremot!![]()
chukabowa skrev:2399856jag e på en lite längre runda. om jag fått ihop röven på hojen igen.
Swish skrev:2399905För jag tänkte köra på dagen

Vilken tid? skicka pm, jag är på.Swish skrev:2399905I morgon eller? För jag tänkte köra på dagen, på kvällen ska jag åka och kolla på bil (igen.......)
Starfighter skrev:2400595Jag e po en runda imorgon kväll, om det inte pisseregnar!![]()
Nyman skrev:2400620Jag skulle också tänka mig en liten runda imorgon, om det nångonsin slutar regna dvs![]()
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA