Samåkning i Lund

hehe, då gör vi ett nytt försök. I natt?
Ska hämta folk i hbg vid 1-tiden, så det blir ju ett sent dopp i så fall.

Någon?

Swish skrev:
2333279 hehe, då gör vi ett nytt försök. I natt?
Ska hämta folk i hbg vid 1-tiden, så det blir ju ett sent dopp i så fall.

Någon?

tycker vi drar ner någon dag du är ledig och tar ett "natt dopp" vid 9 - 10 tiden.. då är jag gäänra på!

Eddi skrev:
2333695 tycker vi drar ner någon dag du är ledig och tar ett "natt dopp" vid 9 - 10 tiden.. då är jag gäänra på!

Ledig i morgon, ocxh slutar 10 på lördag och söndag, kanske kan ta det då, då är jag ändå i Lund?

Swish skrev:
2333776 Ledig i morgon, ocxh slutar 10 på lördag och söndag, kanske kan ta det då, då är jag ändå i Lund?

drar tidigt imorgon till fest i helsingborg (även helsingborgsfestivalen skit skoj alltid där) lördag fest i halmstad, söndag jäävligt bakis heheh men kan ta ett dopp på kvällen =)

chukabowa skrev:
2338808 jobba mindre o kör mer hoj :tummenupp

har du tid o köra idag?

Nej, som vanligt måste jag jobba...

Eller, en tur så jag är i Lund strax efter 3 går bra...

Hej alla

Blir ett trelleborg gazz idag...

TGR

kolla in trelleborgs gazz tråden,

samling kl 17.30 statiol tommarpsvägen, i trelleborg

Miggepigge skrev:
2339105 Hej alla

Blir ett trelleborg gazz idag...

TGR

kolla in trelleborgs gazz tråden,

samling kl 17.30 statiol tommarpsvägen, i trelleborg

Till och med här BLIR DET GAZZ man känner sig lite avundsjuk:argpådato :huvet :huvet

Här var det dött... Ingen som vill ut och köra i helgen? Eller alla ska med på TGR?? Jag kommer (nog) vara bakis, och i sömnbehov på lördag förmiddag, så nåt TGR pallas nog inte med...

Swish skrev:
2350045 Här var det dött... Ingen som vill ut och köra i helgen? Eller alla ska med på TGR?? Jag kommer (nog) vara bakis, och i sömnbehov på lördag förmiddag, så nåt TGR pallas nog inte med...
jag kan tänka mej o köra. ska få påslängt nytt däck oxå hoppas jag.

Back