Ooops skrev:2230330...
Jag o Eddi ska dra en repa o ner till bo01 o ev. stranden strax om nån e sugen.. make a noice
Tror jag såg dig! Var lite avundsjuk när man satt i sin gamla Volvo, som någon roat sig under natten med att sparka in sidan på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooops skrev:2230330...
Jag o Eddi ska dra en repa o ner till bo01 o ev. stranden strax om nån e sugen.. make a noice
Kimmse skrev:2229351kan berätta att det blev en händelserik runda för mig ida...... har klunsat....![]()
![]()
Eddi skrev:2232305vi är ett gäng som drar 1200 till barsebäck stranden med strand tennis inköpt hehe.... vill ni med så bara kom dit..
Swish skrev:2232402Ja, glöm nu för helvete inte strandtenniset!![]()
(2 par ska det vara!)
Swish skrev:2232402Ja, glöm nu för helvete inte strandtenniset!![]()
(2 par ska det vara!)
Swish skrev:2233954Aaah, vilken skön dag på stranden! Till och med badkrukan Eddi badade!
Och jag fick mitt efterlängtade strandtennis
I morgonbitti (vääääldigt tidigt) sticker jag till Gotland!![]()
Eddi skrev:

Nä han är underbart gullig när han lyssnar på Rave och gungar i takt med huvudet på bpm:et mitt i de liggande kurvornaKimmse skrev:2236392HAHAHA eddie du är allvarligt skadad![]()
![]()
![]()
jag tyckte han var sötare när ni frågade vad han lyssnade på, och han bara "RAVE!!!!!"CeltaniC skrev:2237385Nä han är underbart gullig när han lyssnar på Rave och gungar i takt med huvudet på bpm:et mitt i de liggande kurvorna![]()

CeltaniC skrev:2237385Nä han är underbart gullig när han lyssnar på Rave och gungar i takt med huvudet på bpm:et mitt i de liggande kurvorna![]()

-Rosen- skrev:2237610jag tyckte han var sötare när ni frågade vad han lyssnade på, och han bara "RAVE!!!!!"![]()
hade en hel del metallica med. Snygg mc du hade! Såg splitter ny utKimmse skrev:2236392HAHAHA eddie du är allvarligt skadad![]()
![]()
![]()
hehe, tackar. nä hon är 4 år nuEddi skrev:2237826hehe.....![]()
Första la högra hörlur av.... sen hela mp3 spelaren. Tror inte den pallade min hårda körning i låångsamma gruppen
![]()
hade en hel del metallica med. Snygg mc du hade! Såg splitter ny ut
Vem är det som har kört av vägen egentligen av oss? Trodde inte man skulle det. Hade för mig att man ska hålla sig PÅÅ vägen![]()
Falsterbostrand nästa eller?
-Rosen- skrev:2238089hehe, tackar. nä hon är 4 år nu
din gumma såg ju inte helt fel ut heller![]()
lite synd om celtanic bara![]()
hehe de första 3 åren blev hon körd 16 mil på bana av förra ägaren. sen ahr jag själv kört 130mil nuEddi skrev:22384114 år jävlar du har vårdat henne bra. Jo men funkar. Men så fort jag börjar jobba ska den säljas och köpa en GSXR1000 08 K8 heheh...
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA