Samåkning i Lund

Zenit skrev:
2224904 hehe då e de sprikat..imorn eller på söndag? :)

imorgon kan jag inte, ska jobba plus att det är fotboll.. söndag däremot.. :tummenupp

PGH skrev:
2224285 Haudi!

Tänkte ta en tur idag, avfärd 10 eller nått från Statåjl Fäladen. MÅste vara hemma igen till 1330. Inget supergazzrunda, lite posörvarning. Någon?

Edit: tråkmånsar eller nått typ tec.Får jag väl köra själv o knäskrapa...

0708859788 nästa gång så hänger jag på i ditt spår :tummenupp

Ooops skrev:
2224974 imorgon kan jag inte, ska jobba plus att det är fotboll.. söndag däremot.. :tummenupp

sönd är jag med, på lörd fotboll ju!! ska in till folketspark o kolla!!! viktiga saker det :fatta!

Ooops skrev:
2224974 imorgon kan jag inte, ska jobba plus att det är fotboll.. söndag däremot.. :tummenupp

Kanon, ditt nummer finns numera med under "heta kontakter" :gnissla

PGH skrev:
2224285 Haudi!

Tänkte ta en tur idag, avfärd 10 eller nått från Statåjl Fäladen. MÅste vara hemma igen till 1330. Inget supergazzrunda, lite posörvarning. Någon?

Edit: tråkmånsar eller nått typ tec.Får jag väl köra själv o knäskrapa...
Javisst och det ser man nu :huvet :4skrika :hihi

Ooops skrev:

VA FAN!!!!!
Lever du???
Du vill inte köra med mig bara för att jag inte kan uuiiilllaaaaa :va :4skrika :huvet :7peta :tungan

Eddi skrev:
2224542 hehe..... du med och grillar och dricker öl då någon dag typ till helgen?

eller du är mes?

måste hem morfar och faren fyller år....
JA,VEM FAN HAR TJALLAT :mad: :7peta :4skrika :tungan
Hoppas att du får en trevlig helg :pannkyss :tummenupp
Vad tyckte din fru om ons :rofl
Helt klart man e med tar det nästa gång :pannkyss :tummenupp

Kimmse skrev:
2225554
Ooops skrev:

sönd är jag med, på lörd fotboll ju!! ska in till folketspark o kolla!!! viktiga saker det :fatta!

Japp ska egentligen jobba men tar ledigt under matchen :)
Söndag = fin runda sen avsluta med grillning någonstans och öl?

PGH skrev:
2225571 Kanon, ditt nummer finns numera med under "heta kontakter" :gnissla

Gött, men nästa gång får du ha med en spätta så man kan stirra på en fyllig mjuk rumpa istället för din :4skrika :hihi

va fan skit i fottbollen de kan man läsa om sen om man nu måste de..söndag ja humm funkar ju går ju buss från lund ska ju va i trelle 0730 måndag o de e omklädd till hemlig figur (gissa på :hihi)

Har nyligen flyttat till Malmö och känner inte en :cdevil här...
Är därför i behov utav lite hojsällskap, har tjuvläst här lite då och då, någon som ska ut o köra imorgon förmiddag? Kanske kunde få hänga på någon som vet några trevliga vägar? :Bugar

Benke skrev:
2226247 Har nyligen flyttat till Malmö och känner inte en :cdevil här...
Är därför i behov utav lite hojsällskap, har tjuvläst här lite då och då, någon som ska ut o köra imorgon förmiddag? Kanske kunde få hänga på någon som vet några trevliga vägar? :Bugar

vi är ett litet gäng som tänkte dra en runda sen avsluta med att köra o kolla på SRW, sen kör vi hem en liten slingerväg igen sen hem.

Kimmse skrev:
2227048 vi är ett litet gäng som tänkte dra en runda sen avsluta med att köra o kolla på SRW, sen kör vi hem en liten slingerväg igen sen hem.

Hade varit trevligt, men när jag skrev meddelandet så levde jag fortfarande på "fredagstid"! Menade mao en tur på lördagsförmiddagen, tack annars!
Ha en bra tur!

Dags för en riktigt go söndagsrunda tycker jag! Ngt som är sugen? Samling på Staoil Staffanstorp kl 16.30!

1. Ooops
2. Ilstalone
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Last edited:
chukabowa skrev:
2227206 jag vill köra idag. gärna nu :) men dock ingen längre runda. kör ju motard.

Alla idioter glor ju på fotboll, så det lär ju inte bli mycket köra av.. :(

Swish skrev:
2227341 Alla idioter glor ju på fotboll, så det lär ju inte bli mycket köra av.. :(
ja så e det nog.. men jag körde precis en liten tur.. skulle kolla så allt satt fast.. blev inte många meter med framhjulet i marken :yoparty :yoparty

Men vafan det e rätt kul o impa på småbrudarna vid den lokala pizzerian oxå :hihi

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...