Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dusha?? lucktar du så illa får du inte följa med allsEdvardsson skrev:2090286jo tror säkert det är toppen då.. men då får jag gå upp 7 får hinna dusha ta på mig och dra till garaget som ligger en bra bit bort....
får se om jag pallar.. annars hakar jag på senare
Edvardsson skrev:2090286jo tror säkert det är toppen då.. men då får jag gå upp 7 får hinna dusha ta på mig och dra till garaget som ligger en bra bit bort....
får se om jag pallar.. annars hakar jag på senare
Ljunghusen skrev:2090603Hehe, du låter som min tant![]()
Hur blir de imorn?
Swish skrev:2090654Anton, du får inte kalla henne tant! Hon kommer bli ledsen, lilla flicksnärtan!
jag ska nog ut till Revinge i morgon, bor fan granne ju.. Men det blir nog i bil i så fall...
Ljunghusen skrev:2090660Haha nae de va nog elakt
Jamen då kanske vi syns!
ja men e du vaken nu då??Edvardsson skrev:2090670Är gärna med och kör men de tiderna har jag inte vaknat ens.
Så får nog köra en runda själv...
chukabowa skrev:2091341ja men e du vaken nu då??
vi kör om en halv timme från lödde. alltså kl 10. sen blir det gårdstånga ca 10:18
Edvardsson skrev:2091398NUUU e jag vaken.. trött och seg.. skit vackert väder. Men tar ändå en bra tid för frukost och ta mig till garaget. Men hör nog av mig senare. Eller säg en tid annars om ni är kvar så kan jag ta mig till någon plats i lund vid 12 tiden..
stod ju faktiskt att det var senast ändrat 09:26... fast vist.. inte riktigt 10 utan 9:56Swish skrev:209139409.01 + 30 min = 09.31, inte 10.00?![]()
chukabowa skrev:2091846stod ju faktiskt att det var senast ändrat 09:26... fast vist.. inte riktigt 10 utan 9:56
jo det var jag.Swish skrev:2092011Det missade jag visst...!![]()
Var det du bredvid Anton när jag stannade bilen? Eller det var nån annan?
chukabowa skrev:2092055jo det var jag.
nja.. en fick köra hem i förtid med 10 smällda ekrar. o vi andra körde inte nån vidare lång runda heller. var kallt som fan. o så börja det stänka lite när vi kom till kävlinge.Swish skrev:2092113Ah, okej! Då är jag inte helt borta!Hade ni en trevlig tur i snålblåsten då?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |