Samåkning i Lund

Halleluja, gubbar och töser, nu är säsongen igång med buller och brak! Blev en tur på ca 10 mil i dag i det fina vädret, fantastiskt väglag med nästan inget grus (antar att det mesta regnat bort)! Det gläder mig att TT-gänget redan hunnit dra igång, jag är utan tvekan med på nästa runda om jag har möjlighet. :) Har dessutom ny hoj sedan senast, så det är brutalt mycket roligare att köra! Bidrar med en bild från dagens tur... Vi ses snart! :D

dfadgs.jpg

Halleluja, gubbar och töser, nu är säsongen igång med buller och brak! Blev en tur på ca 10 mil i dag i det fina vädret, fantastiskt väglag med nästan inget grus (antar att det mesta regnat bort)! Det gläder mig att TT-gänget redan hunnit dra igång, jag är utan tvekan med på nästa runda om jag har möjlighet. :) Har dessutom ny hoj sedan senast, så det är brutalt mycket roligare att köra! Bidrar med en bild från dagens tur... Vi ses snart! :D

View attachment 417126

Gott, nu startar vi snart TT.:thumbup:

View attachment 417126

Inte så mycket grus säger du...:rolleyes: *tittar lite på din bild :D
Grattis till cykeln i alla fall

Men vaaaaaa f---------n!!!! :4skrika
Sol å fint hela j-vla veckan när man sitter på jobbet men till helgen ska det minsann bli kallt å j-vligt!!!
:död :finger :kulspruta :huvet :machinegu

Är det någon som ska ut och köra under påskhelgen? :hojsmilie
Vädret ser ut att bli helt ok :tummenupp

Kommer nog ut lite imorgon (fredag) men kommer troligen bara köra med med tjejen. Lördag däremot är jag nog tjejfri :)

Hur blir det pågar o töser. Sugna på LT.
12.00 Statoil Staffanstorp.

Haha, jag ska vara klar med tvätten tills dess.
Det beror dock på vädret.
Skrivs här innan 12 i alla fall.

Last edited:
Fasiken grabbar, gick igenom min lilla studentbudget. Jag har redan tankat 3 ggr denna vecka (Tuono är törstig) och jag måste nog lugna mig lite. Jag får inte tanka så mycket per vecka.
Livet är lågt som student :gråta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...