Samåkning i Lund

11.00 statoil Eslöv? Sent påkommet men jag och skitduide kör en runda om någon är sugen på att hänga med.

Fy fan, då har man missat mycket nu de här veckorna man varit utan hoj :( Men det problemet är löst i början av nästa vecka, så hoppas på att det blir fler TT:n framöver! :D

Borde vi inte köra en race på racehouse i malmö en dag? minimotos, gokart, mini motards ...vad som helst, bara ha hederligt race?

Borde vi inte köra en race på racehouse i malmö en dag? minimotos, gokart, mini motards ...vad som helst, bara ha hederligt race?

"En race" " en dag" puh blir en lång vinter.
Nä en seriös serie. :D det hade varit något.

Hur blir det till helgen.?
Japp nu e jag beredd. Tränat på få upp knäna till öronen.(minimoto) Samt gazzat lite på kettcar. (Gokart)

Hur blir det till helgen.?
Japp nu e jag beredd. Tränat på få upp knäna till öronen.(minimoto) Samt gazzat lite på kettcar. (Gokart)

Denna helgen hinner inte jag och nästa helg är det tvätt som gäller. Men ska någon som har förslag på när vi ska köra? Ska vi sikta på det snart eller vill ni hellre ha det nästa år eller rent av ett snart och omgång 2 i feb typ?

Denna helgen hinner inte jag och nästa helg är det tvätt som gäller. Men ska någon som har förslag på när vi ska köra? Ska vi sikta på det snart eller vill ni hellre ha det nästa år eller rent av ett snart och omgång 2 i feb typ?

Eller ett varje månad fram till islossningen?
Ett minimoto race i November, minimotard i December, gokart i Januari, crosskart i Februari och utomhuskart i Mars?

Back