Samåkning i Lund

Har fått rådet av min barnmorska att ta det lugnt med mc körandet i några veckor då jag är gravid i v.8. Hon sa att jag skulle åtminstone vänta till v.12 tills det känns säkrare att köra efter det.
Så jag hänger inte med på några veckor. =( Synd, för det är jäkligt kul att vara ute och köra med er, men framtida ungen är viktigare.

Har fått rådet av min barnmorska att ta det lugnt med mc körandet i några veckor då jag är gravid i v.8. Hon sa att jag skulle åtminstone vänta till v.12 tills det känns säkrare att köra efter det.
Så jag hänger inte med på några veckor. =( Synd, för det är jäkligt kul att vara ute och köra med er, men framtida ungen är viktigare.

Härligt och grattis.

Kom nu ihåg att det är viktigt för barnen att ha en lycklig mamma. Se till att få "Egen tid"

SeeYou

Stort grattis! :D Förhoppningsvis blir det en likadan sommar som förra året med höga temperaturer långt in på den egentliga hösten.

Grattis!!

Sugen då det visslar om det. Men vi får köpa ny termos till Hoffan. Den åkte ur ryggsäcken på vägen hem.
Söndag passar mig

Efter ett långt uppehåll vill jag med på söndag. Fast bara om ni kan tänka er att vänta på en gubbe på en glidare med sin sambo på bönpallen?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back