Samåkning i Lund

Ah vafan, kunde ni inte skrivit lite tidigare? :D Nu drog jag ut och körde själv ju, haha. Jaja, NÄSTA gång då!

Tackar å bockar för kvällens resa!
Ledsen att jag missade en avtagsväg :va där men det vart ju jäkla bra ändå! :tummenupp

Hoppas vi ses på Lockarp på Lördag och Sturup på Söndag!

Nu är den en kall bira som gäller för mig iaf! :fyllisar

Tack själv. Skönt att komma ut o få några mil på hojen mitt i en stressig jobb vecka.
Vi lär ses på söndag iaf. Skål o go kväll.
Men F.void, det var ju du som bokade in kl 18 på statoil, trodde du skulle vara där då. =)
Tycker det är underbart iaf att se 3av3 hojar som är kawasaki. Är en vacker syn. =)

Tack själv. Skönt att komma ut o få några mil på hojen mitt i en stressig jobb vecka.
Vi lär ses på söndag iaf. Skål o go kväll.
Men F.void, det var ju du som bokade in kl 18 på statoil, trodde du skulle vara där då. =)
Tycker det är underbart iaf att se 3av3 hojar som är kawasaki. Är en vacker syn. =)

Haha, nej, jag skrev "kanske kl 18 på Statoil?", sen svarade folk "kanske" och "eventuellt", så utan någon riktig bekräftelse kändes det dumt att åka dit och ställa sig. ;) Men då är jag där nästa gång och bidrar med en Kawasaki till! :D

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back