Samåkning i Lund

Tackar henke hå för en perfekt avrostningsrunda.

Och nu får resten av lunda folket också vakna till och hjälpa tillatt väcka tråden till liv nu när man återfått körkortet. :yoparty

Välkommen tillbaka ut på vägarna igen :) Synd att man är bosatt i götet i sommar, saknar redan skånes vägar..

Tackar.

Förstår att du saknar de skånska vägarna, ni har ju bara hällinsjö att köra på. :tungan Eller det var iaf den enda roliga vägen jag kände till när jag bodde där uppe.

Last edited:
köra idag nån?? ja ska ut en sväng till lödde sen köra en runda.. ring eller mezza om nån e' sugen.. e' som sagt i lödde en runda..

0704-943196

Last edited:
köra idag nån?? ja ska ut en sväng till lödde sen köra en runda.. ring eller mezza om nån e' sugen.. e' som sagt i lödde en runda..

0704-943196

:D När du körde så parkerade jag bilen där! Haha! *BRRAAAAPP* hörde man på vägen....men va fan drufus, inte köra nu! :hihi

:D När du körde så parkerade jag bilen där! Haha! *BRRAAAAPP* hörde man på vägen....men va fan drufus, inte köra nu! :hihi

hehe, ja palla inte gå där längre,.. va ju ingen rolig där å snacka me ju.. för du kom när ja körde därifrån va???

hitta du nått kul därute??

va tror du om å försöka dra ihop en sån foto session igen som aldrig blev av.. ja vill lära känna på min kamera...:va

någon som e' sugen å bli fotad me lite busåka eller så??
Nån kväll i veckan kanske funkar om de e' bra väder,, kvällar e' väl bra för bilderna väl jkay???:tuttar

jag kan tänka mej o va med till helgen

Ja kan inte till helgen tyvärr, ska va le driver på syrrans möhippa..

e' de sen nån som e' sugen å köra i veckan mitt på dagen förresten så bara skriv, e' sjukskriven till 7 juli sen arbetslös på de så ja har massa tid över...:gnissla

Kan wheela en meter, det gälls väl som lek. :tuttar :rolleyes:

Annars e jag på att köra en runda vilken dag som helst. Bara det är efter 1630 på vardagar. :yoparty

träffas på prem kävlinge 1730
sen letar vi upp en raka o leker lite
kan inte på lörda ska till assen o glo på gp

Låter kalas,.. ses där då....:D

Kan wheela en meter, det gälls väl som lek. :tuttar :rolleyes:

Annars e jag på att köra en runda vilken dag som helst. Bara det är efter 1630 på vardagar. :yoparty

bara å komma till preem då ju, sen löser resten sig sen ju...

Last edited:
hehe, ja palla inte gå där längre,.. va ju ingen rolig där å snacka me ju.. för du kom när ja körde därifrån va???

hitta du nått kul därute??

va tror du om å försöka dra ihop en sån foto session igen som aldrig blev av.. ja vill lära känna på min kamera...:va

någon som e' sugen å bli fotad me lite busåka eller så??
Nån kväll i veckan kanske funkar om de e' bra väder,, kvällar e' väl bra för bilderna väl jkay???:tuttar

Jo, kvällsbilder är bäst! Göttast ljus. :) Jaaa...när den ska bli av...det vet jag inte. Nån kväll ska ju kunna roddas. Helgen är smock för mig. (Läs full och bakis)

Back