Samåkning i Lund

vädret ser inte riktigt så roligt ur att man blir direkt sugen... nån som hört nåt om hur det blir imorgon?

körde hbg till malmö och gick på mchuset igår med en polare. Var skit fint väder dit men helvete vad det regnade hem =) Men det hör till..

Hoppas alla här skrivit upp sig den 19. Ska bli kul att få träffa alla gamla "polack racing"-folk och nytt folk!

körde hbg till malmö och gick på mchuset igår med en polare. Var skit fint väder dit men helvete vad det regnade hem =) Men det hör till..

Hoppas alla här skrivit upp sig den 19. Ska bli kul att få träffa alla gamla "polack racing"-folk och nytt folk!

vad händer den 19:e?

Last edited:
klart du ska med, jag tror inte det ska va några större problem, 80 pers alla är inte GR's

förresten blev en runda på ca 15 mil idag, vädret i malmö va mulet så jag tänkte vafan så länge det inte regnar, raka vägen mot häckeberga börjar dugga lite smått, ahh va fan bara till att köra det slutar nog snart, pluddrar på ner till något liten håla raby eller något sånt,
ser en trevlig väg längre fram svänger av och efter ca 20 meter in på vägen så gick det över till en jävla grus/lerväg well well bara till att ta det lugnt o bromsa med baken, lerig, blöt och frusen kör man vidare, tillslut kom jag till blentarp tänker "nej nu får det vara nog" raka vägen till päronen för dom bor vid lund, vägen till lund har nog aldrig varit så lång i hela mitt liv,

väl framme hos päronen så undrar farsan varför jag va så svettig, man blir väl svettig efter 10 mil i regn antar jag.

Last edited:
sveriges television?:va :hihi

jadu, det har vi helt missat... låter väldans trevligt och allting men... tror du att jag hinner med?:va verkade vara idel snabba grupper där...:hihi

INGA PROBLEM ALLS ATT HÄNGA PÅ!! Har varit många 125 med där som inte haft några problem alls. Bara inte lägga sig i den snabbaste gruppen även jag tror du hänger med där med om du ligger långt bak i gruppen.

Man kör ju aldrig sist. Man har alltid en sistaman i gruppen som håller koll så ingen kommer efter eller bort. Så du behöver verkligen inte oroa dig. Du kommer hänga med galant!!!

INGA PROBLEM ALLS ATT HÄNGA PÅ!! Har varit många 125 med där som inte haft några problem alls. Bara inte lägga sig i den snabbaste gruppen även jag tror du hänger med där med om du ligger långt bak i gruppen.

Man kör ju aldrig sist. Man har alltid en sistaman i gruppen som håller koll så ingen kommer efter eller bort. Så du behöver verkligen inte oroa dig. Du kommer hänga med galant!!!

ok, men det låter ju hoppfullt då då:) får väl ta och skriva upp mig och hoppas på bra väder:tummenupp

ok, jag förstår! det låter ju bra då isåfall:) men då ses vi väl förhoppningsvis där:tummenupp

Har man aldrig varit med är det en upplevelse att se så många på samma ställe. Det är inget Onsdagsgazz utan en social tillställning där hojåkandet är i centrum med samkväm, trivsel och i lite lugnare former.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman