Samåkning i Lund

kom upp till höör imorgon så kör vi en runda då? ;) ska till åhus sen fast helgen om två veckor eller på vecko kvällarna kan vi sticka ut och köra bara det inte är dö långt bort....

Tack för en fin runda!

Marie ledde ass bra!! fin fin hoj du har också.. dock borde du byta bakdäck :tummenupp

Fick gummi slafslor ihuvudet lite då och då som lossnade från ditt bakdäck.... coolt!

Måndags Gazz !!!

Hakar gärna på om det är nån som ska ut i morgon Middag/EM !!!:yoparty :tummenupp

Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.

3055229 Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.
Hörde det, krya på dig!

Ja får oxå tacka, va en trevlig runda, tyvärr lämna ja oxå tidigare ju då ja hade andra planer.. men nästa gång blir de säkerligen hela vägen.. trevligt å lära känna hoj folk ju... Ses...

Logga in på msn!

hehe såg det nu =))

kommer gärna ner och fotar er någon dag när ni kör motard som jag sa.... se om jag kan få några fete bilder på er!

Jag kunde inte hänga med tyvärr då jag la hojen häromdagen. :( Hände nästan inget alls på älsklingen förutom lite skrapade kåpor/blinkers och böjde växel-föraren. Jag dock bröt nyckelbenet, ett revben, köttsår i sidan och fick ett litet hål på vänster lunga. WTF! Och detta i ca 50-55 kph. Med mitt nyckelben känns det som iaf en månad innan man är på igen. Minst.

fy fan.. jo vi var där när marie fick ditt sms igår.... inte kul.... marie körde visst av igår på hemvägen.... vet inte så mycket men hion kommer väl in och skriver här sen.. Hon mår bra i alla fall

Last edited:
Nu får folk se till o hålla sig på hjulen!!!
Har varit alldeles för många avåkningar denna säsongen.. På det stora hela har det ju gått bra men det känns jävligt onödigt att ligga ute i gräset o lukta på blommorna.. Seså, nu tar vi det lugnt resten av säsongen så vi ser till att det blir en säsong nästa år oxå..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman