Samåkning i Lund

Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...

Men vid 18:00 kanske jag drar från preem i Kävlinge.

Jag kanske drar till rakan idag, får se med vädret för det ser inte allt för ljust ut just nu...

Men vid 18:00 kanske jag drar från preem i Kävlinge.

då ses vi väl kanske där då:tummenupp på rakan alltså:)

regn regn blir nog inget för mig :=((( omdet inte lättar upp piss fan skit vill köra!

tjuuhu !

nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet. :yoparty

så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakan :tungan seriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där :)

hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?

tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månad :huvet men sen blir det åka av :yoparty

ha det !

fick nu SMS från meca-raceway. all körning där är inställd ikväll.
:mad:

vad fan är detta-- fick sms från väg verket precis där tjejen jobbar.. alla vägar avstängda i skåne = all körning iställd...

sjukt är det :D

Jag HATAR regn och dåligt väder.... Nu har jag ju inget att göra i kväll.. :(

men vafan, nu regnar det ju... palla rakan då... men vadå alla vägar i skåne avstängda??:confused: jag måste ju köra till lund i vilket fall som helst sen, ska jag köra över åkrarna då eller?:va

tjuuhu !

nu äre så att man skaffat sig en ktm 125a och slängt på sm-sulor och hela paketet. :yoparty

så man är ju sugen på att åka lite me grejerna och undrar vafan ni sysslar me på den där sjöborakan :tungan seriöst så menar jag som såhär: åker där bara duktiga slangare där eller? eller är där killar på 125or där oxå? man vill ju inte vara helt själv där :)

hur långt är det till sjöborakan från sunnanå som ligger mellan staffanstorp och malmö?

tyvärr så får jag inte kortet förräns nästa månad :huvet men sen blir det åka av :yoparty

ha det !

sjöborakan är samlingsplats för hojåkare runtomkring området och de allra flesta låter hojen stå på parkeringen vid caféet där för att istället bara gå runt och kolla in de andras hojar samt beundra de duktiga slangarna som brukar visa upp sig. själv kör jag 125:a och hänger där lite titt som tätt, mest för att spana in snygga hojar och låååånga wheelies:tummenupp det är inte särskilt långt, du ska bara ut mot dalby och följa elvan mot sjöbo så hittar du det. hör av dig när du ska dit så tar vi en sväng:tummenupp

Last edited:
Ska du kanske ut till lödde imorrn.. hör av dig såfall, så hakar ja på... har fått mitt slipon nu me så nu ljuder de bättre,.. :gnissla

tjuuhu !

ha det !

på sjöborakan samlas 1000-tals fiskebåtar. samt några ensataka sporthojar.. sen e det några som kör som satan där. e ltie läskigt o va där för man väntar bara på att det ska komma en plasträser kasandes o klippa hojar, barn o fan vet allt vad som finns där. jag gillar det inte.. o så e det tåkiga vägar på vägen hem.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman