Samåkning i Lund

spelar väl ingen roll hur många man blir....e ju kul oavsett...
...själv så kan jag fortfarande inte då jag inte fått tummen ur röven o fixat bettan...men snaaaaart e jag på banan igen...tror jag :rolleyes:

ska förmodligen kita på söndag istället :hoppa

kör försiktigt gajs and görls!

ja då var det sista dagen då..... ni som inte vet så har jag LOVAT Martin att betala ALL bensin hela sommaren om han fick klart hojen till imorgon....

men där sprack det..

Vad säger ni ska vi slå vad lite här..
jag säger 20:- på att martin inte kommer att köra förräns tidigast juni detta år om ens de.....

ja då var det sista dagen då..... ni som inte vet så har jag LOVAT Martin att betala ALL bensin hela sommaren om han fick klart hojen till imorgon....

men där sprack det..

Vad säger ni ska vi slå vad lite här..
jag säger 20:- på att martin inte kommer att köra förräns tidigast juni detta år om ens de.....

ja vet...helvete oxå....men till juni ska den lätt va klar....
sätter en hundring på att jag kommer köra innan juni Eddi!

nån som har koll på hur ni kommer köra 1 april, jag kan eventuellt ansluta nånstans på vägen. ska försöka komma iväg så fort som möjligt???

6 flack öl inköpta i danmark och 4 öl druckna.... sjukt bra väder!! tror inte inte jag kommar vara hel att köra imorgon =)

dricka öl istället för o köra mc nä du så kan man väll inte göra. ta några mindre iaf så du hinner bli bra.

jag vet det är dåligt.. men jag tycker att öl och mc hör ihoppa och jag har kört hoj varje dag denna veckan så nu är jag värd måånga öl och lite grill.... =)

hmm vet inte om jag kan boka upp mig på dom som finns där nu eftersom jag inte gått intro kursen bara...... fåra maila och fråga..

om du vill gå intro så e ju intro ändå innan a-torp så de ska ju va lungt o får du inte plats i intro så går de säkert bra ändå. du kan ju köra :tummenupp :)

Tja,

Måste tyvärr ställa in imorgon.. Har en äldre släkting som ska flytta in på servicehem och jag måste flytta in allting.. :( Så det blev ingen körning alls för mig i helgen. Men har äntligen fått i hop mina två crossar, så nu ska de säljas (snyft!). De är så himla fina att det gör ont i mig, men vad ska man göra!?
Finns det någon ansvarsfull ordentlig där ute som vill köpa den grymmaste crosshojen som någonsin gjorts, så är det bara att kontakta mig. Jag har två stycken Husqvarna TC570 till salu. Båda i super-skick!

Vilken natt :pussa :slicka
Nu kan alla vara lugna, jag kommer idag 13:30 :yoparty
sluta krysssa i er i listen eller hoppa ut utan lägg energin på att komma dit bara så får vi se vilka som kommer och utgår från det läget där.
/ Glidaren :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...