Samåkning i Lund

haha just de. men va hände med Varning Lekande barn. VLB-Lund

va sägs om nåt sånt här? nu vete fanken vems bilden på mcn e, hitta den på nån tysk sida :tungan

Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett

vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se

Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....

Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".

Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett

vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se

där jag hitta de tröjorna gick de på lite över 400 utan triagelgrejen den kunde jag inte få dit. Men ska kolla vart vi beställde till flygklubben har för mig att de va billigare där och med fler val möjligheter.

Som andra osså sagt så tycker jag osså fyllegnu e bättre

Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....

Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".

kanske såhär!?

tycker oxå VLB suger fet dase!!! låter bara töntigt.... men man kan ha det skrivet i samband med skylten

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    4.3 KB · Visningar: 60
Last edited:
kanske såhär!?

tycker oxå VLB suger fet dase!!! låter bara töntigt.... men man kan ha det skrivet i samband med skylten

Gillar förslaget starkt...både texten på ärmen o sen tanken me VLB i samband med skylten....
Kanske en skylt till under triangeln där det står "Varning Lekande Barn" så som de brukar stå på tillägsskyltar?

//Ado

Jag är helt med på Fyllegnu.. har absolut inget med mc att göra bara. Mer ett fest namn. Men jag slipper ändra hemsidan så det är bra hehe...

ska också söka lite efter tröjor.... i för sig kör jag aldrig med tröja på mig när jag kör hoj, men kan ha den när jag är på fest :D

Drömde om hojen inatt...kanske var ett tecken???:confused:

Iofs blev han påkörd (i drömmen alltså) av Glidar-Glans (no offense :rolleyes: ) men det var bara de bakre blinkerserna och kåpglaset som gick sönder...inget allvarligt alltså....

Har inte bestämt mig till 100% ännu om han ska säljas...får se lite längre fram
Känns som säsongen är långt borta nu....

Kan vi inte alla beställa sporthoj.com tröjor och välja typ "Fyllegnu" på ryggen med våra namn under??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT