Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu ska jag åka pulka![]()
usch.. det blåser ju nåt så in i helvete..! Lär bli kallt om ansiktet..! haha![]()
på ärmen?!
Är det nån som spelar innebandy en eller par dagar i veckan där jag kan få vara med och leka lite?
haha just de. men va hände med Varning Lekande barn. VLB-Lund
va sägs om nåt sånt här? nu vete fanken vems bilden på mcn e, hitta den på nån tysk sida![]()
Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett
vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se
vbl-lund.se e fan inte bra...
vbl-lund.se e fan inte bra...
Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett
vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se
Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....
Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".
kanske såhär!?
tycker oxå VLB suger fet dase!!! låter bara töntigt.... men man kan ha det skrivet i samband med skylten
Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....
Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |